REKLAAM

Pakume Uued Uudised (UU) veebiväljaandes reklaamimise ja sisuturunduse võimalusi. Jätame siiski õiguse loobuda reklaamidest, mis ei sobitu meie portaali eripäraga.

Reklaam ja sisuturundustooted on tasulised. Kuna UU ei ole ärikasumit taotlev ettevõtmine, siis lähevad reklaamitulud veebiväljaande käigus hoidmisele ja rikkalikuma sisu pakkumisele. Hindade osas pakume paindlikke ja soodsaid lahendusi.

Reklaambännerid

Reklaambännerite jaoks on meie portaali sisuosade vahel fikseeritud alad. Reklaambännerite alad toetavad ka mobiilseid seadmeid, st saab kasutada samal reklaampinnal erinevaid bännereid sõltuvalt seadmest, mida portaali vaatamiseks kasutatakse. Reklaambännerite vaadatavuse ja nende klikkimise tulemuste kohta näeb iseteeninduskeskkonnas vastavaid statistilisi ülevaadetega, mis annab suurepärase võimaluse bännereid kampaania käigus optimeerida, et nende vastu enam huvi tuntaks.

Vajadusel pakume ka reklaambännerite kujundamist eraldi tasu eest. Hind on kokkuleppel.

Sisuturundus

Sisuturunduse all peetakse silmas ideede, teenuse, kaupade jms tutvustamist sõnas, pildis, helis või nende kombinatsioonis. Nii võib sisuturundusvahend olla näiteks äri või toodet tutvustav artikkel, ent ka hoopis pildigalerii või videolugu või sootuks kombinatsioon kõigist neist. Sisuturunduslood kannavad eristavat märget.

Pakume sisuturunduslahenduste loomist alates ideest kuni teostuseni. Et sisuturunduslugude loome oleks teile lihtsam, pakume erinevaid lugude ja saadete sarju, milles saate oma ettevõtmist või teie poolt pakutavat tutvustada.

Hinnakiri

Orienteeruv hinnakiri standardsete lahenduste kohta. Erilahenduste puhul sõltub hind üksikjuhtumi asjaoludest.

Pind AR Mõõt (max) CPM’i hind Päeva hind max KB
Ülabänner 7:1 1050×150 5€ 30€ 160 KB
Sisubänner 3:1 770×257 4€ 20€ 190 KB
Videobänner * 16:9 1050×590 15€ 60€ ~

* Videobännerit näidatakse avalehe ja rubriikide päises. Täpsem teave bännerite lisainfo lehel.

Kõik tellimused vaadatakse eelnevalt üle ega aktsepteerita automaatselt. Alates 5’st päevast on reklaamidele soodustus 5-50% sõltuvalt tellitud päevade arvust.

Kontakt / küsimused

Palun võtke meie reklaamitoimetusega ühendust kas alloleva ankeetvormi teel või e-posti aadressil reklaam@uueduudised.ee. Toimetuse üldaadressil reklaamialastele päringutele ei vastata.





Korduma kippuvad küsimused

Alljärgnevalt toome ära mõned reklaamialased korduma kippuvad küsimused, mis hõlbustavad üksikasjades ja võtmeküsimustes orienteerumist.

Mis on AR ehk kuvasuhe?

AR ehk Aspect Ratio ehk kuvasuhe näitab kujutise laiuse suhet kõrgusesse. Ruudukujulise kujutise kuvasuhe on 1:1. Meie kasutame bännerite puhul standardseid kuvasuhteid (1:1, 2:1, jne). Kindla kuvasuhtega kujutised on alati hõlpsasti skaleeritavad teise mõõtu kõrguse või laiuse alusel, ilma vajaduseta kujutist täiendavalt lõigata.

Kuhu laadida videobänner?

Videobänneritena soovitame kasutada YouTube, Vimeo vms üldtuntud teenuspakkuja serveris hostitud videosid läbi embedimise kuna nendel on olemas tugi kõigi erinevate seadmete jaoks alates arvutitest kuni kõikvõimalike mobiilsete seadmeteni välja.

Mis on CPM?

CPM on lühend terminist Cost Per Mille, ehk cost per thousand impressions. Eesti keeles tähendab tuhande näitamiskorra maksumus. CPM’i varal on hõlbus võrrelda erinevate reklaamkanalite pindade hindu.

Kus ma näen statistikat?

Iga bänneri statistikat näeb eraldi. Tellimuse kinnitamisel saadetakse teile vastav unikaalne veebiaadress. Palun hoidke see alles kuni vajaduse kustumiseni. Statistikat sülitatakse 30 päeva peale tellimuse lõppemist.

Mida ma statistikas näen?

Statistika lehel näeb päevade kaupa ühe nädala lõikes näitamise ja klikkide diagrammi, näitamiste ja klikkimiste koguarvu. Klikkide puhul arvestatakse üksnes esimest esitlussessiooni kestel tehtud klikki, mis tähendab, et sama kasutaja poolt järjestikku tehtud mitut klikki ei arvestada ja arvesse läheb üksnes esimene klikk, ent samas suurematel ajavahega klikid lähevad eraldi eraldi arvesse (nt üks hommikul, teine õhtul). Külastajate privaatsuse tagamiseks me nende kohta üksikasjalikku teavet ei kogu.

Kuidas koguda rohkem statistikat klikkide kohta?

Erinevatel põhjustel (meie kasutajate privaatsus, seadusandlus jms) me reklaamil klikkajate kohta üksikasjalist teavet ei kogu. Juhul kui soovite reklaamil klikkamiste kohta põhjalikumat statistikat koguda, siis soovitame selleks kasutada reklaamlinkide jaoks mõnda usaldusväärset ja privaatsust austavat suunamisteenust nagu näiteks goo.gl vms. Suunamisteenuse puhul suunatakse lingi avaja vastavale võrguaadressile, kus kogutakse statistika jaoks andmeid ning seejärel suunatakse sealt edasi teie poolt valitud võrguaadressile. Oma külastajate kaitsmiseks me ebausaldusväärseid suunamisteenuseid ei luba linkides kasutada. Kõik lingid kontrollitakse eelnevalt üle. Teeme ka teenuse osutamise käigus pistelisi kontrolle. Ebausaldusväärsete linkimiste korral peatatakse teenus koheselt.

Kas reklaambännerit saab teenuse käigus vahetada?

Jah, reklaambännereid saab teenuse osutamise jooksul alati vahetada. Reklaambänneri vahetamine võib olla vajalik, et tõsta selle atraktiivsust vaatajate silmis, et nad sellel omakorda meelsamini klikiks vms. Bänneri vahetamiseks tuleb saata uus bänner samale aadressile, millelt saite teenuse kinnitamise e-kirja. Bänneri vahetamine toimub jooksvalt pangapäeviti peale eelnevat kontrollimist. Sõltuvalt asjaoludest võib lisanduda täiendav tasu.