Silt "Mart Helme"

Mart Helme vägevast toetusprotsendist: meie ei flirdi Reformierakonnaga

Eestlaste seas populaarsuselt teiseks erakonnaks tõusnud Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) esimehe Mart Helme sõnul on erakondade toetus stabiliseerunud ja ka EKRE-l on oma tuumikvalija.

Loe edasi

Eestlane olgu peremees omal maal! Konservatiivne Rahvaerakond esitas seadusemuudatuse metsa- ja põllumaa müügi piiramiseks välismaalastele

Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsioon esitas Riigikogule seadusemuudatused, et piirata metsa- ja põllumaa müüki välismaalastele. „Eestlaste maaomandi säilimine on Eesti kui rahvusriigi eksistentsi vältimatu eeldus,” põhjendab erakonna esimees Mart Helme.

Loe edasi

“Räägime asjast”: Kallas noolib avalikult Rail Balticu propaganda raha

Raadiosaates “Räägime asjast” kõnelesid Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna riigikogu fraktsiooni juht Martin Helme ja erakonna esimees Mart Helme 19. juunil riigikogus lõplikult heaks kiidetavast Rail Balticust.

Loe edasi

Mart Helme: Briti terrorilaine nõuab radikaalset poliitikamuutust

Laupäeval Londonis toimunud terrorirünnaku järel tuleb Euroopa valitsustel ja avalikkusel loobuda õõnsast mantrast, et me ei lase end hirmutada ja me keeldume end muutmast, vastasel korral kaotavad valitsused legitiimsuse ning avavad tee omakohtule, leiab Mart Helme.

Loe edasi

Helme: valitsus surub vene keelt seadustesse, kultuuriminister soosib vene keele toomist laulupeole

Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna esimees Mart Helme ütles olulise tähtsusega riikliku küsimuse “Eesti inimarengu aruanne 2016/2017” arutelul riigikogus, et 25 aastat tagasi ja rohkem oli Eesti iseseisvumise mootoriks eestlaste hirm jääda oma kodumaal vähemusse ja Nõukogude Liidu viljastavates tingimustes välja surra.

Loe edasi

Mart Helme: president Kaljulaidi lihtsameelsus kahjustab Eesti julgeolekut

President Kersti Kaljulaidi kommentaar ERR-ile pärast Manchesteri terrorirünnakut kahjustab Eesti julgeolekut ning näitab, et Eesti rahval on põhjust riigipea lihtsameelse mõttemaailma pärast tõsist muret tunda, leiab Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna esimees Mart Helme.

Loe edasi

Helme sõnul on Keskerakonnale pandud kõrged ootused hakanud hajuma

Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) esimehe Mart Helme sõnul näitab mais olnud erakondade populaarsuse uuring Reformierakonna ja Keskerakonna duelli ja seda, et Keskerakonnale pandud kõrged ootused on hakanud hajuma. BNS-i ja Postimehe tellimusel läbi viidud Kantar Emori uuringu kohaselt vähenes Keskerakonna toetus 24,8-lt 21,8-le ja Reformierakonna toetus tõusis 24,5-lt 27,5-le ja see näitab Helme sõnul, et rahva kõrgendatud ootused, mis viisid Keskerakonna toetuse vahepeal isegi üle 30 protsendi, on nüüd hakanud hajuma. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); (function($){ $(document).ready(function(){ }); })(jQuery); (function ($) { var bsaProContainer = $('.bsaProContainer-1'); var number_show_ads = "0"; var number_hide_ads = "0"; if ( number_show_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeIn(); }, number_show_ads * 1000); } if ( number_hide_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeOut(); }, number_hide_ads * 1000); } })(jQuery); “Põhiliselt viisid Keskerakonna toetust alla maksupoliitilised otsused, mis löövad väga valusalt,” ütles Helme reedel BNS-ile. “Need otsused löövad ka Isamaa ja Res Publica Liitu (IRL), mille rahandusminister peab kaitsma kaitsmatuid positsioone.” IRL-i toetus tõusis mais 4,7-lt 5,6-le. Helme sõnul on parlamendierakondade hulgas tekkinud vastanduvad paarid. “Kaks suurt on Reformierakond ja Keskerakond, kes omavahel duelli peavad, kaks keskmist oleme meie ja Sotsiaaldemokraatlik Erakond (SDE), kes omavahel maailmavaateliselt eristuvad ja duelli peavad – vahel oleme meie ees, siis jälle nemad, aga põhimõtteliselt on toetuse suurusjärgud võrreldavad ja siis on Vabaerakond ja IRL. Nemad on olnud ka üks selline paar, aga nüüd on selgelt näha, et Vabaerakond hakkab ette minema ja IRL taha jääma,” rääkis Helme. EKRE ja Vabaerakonna toetus langes mais vastavalt 14,1-lt 13,4-le protsendile ja 11,2-lt 9,9-le protsendile. Helme sõnul on EKRE juba pikemat aega stabiilselt samas toetuse vahemikus. “Kõigume 13-14 protsendi juures, vahel oleme kukkunud ka natuke allapoole, siis jälle tõusnud. Eks see sõltub sellest ka mis sõnumid on parajasti kuskile läinud,” sõnas ta. Helme märkis, et sügisel peetavate kohalike valimiste eel lähevad ka kampaaniad käima ja see näitab paljutki. “Suve algus on suhteliselt vaikne ja käib susserdamine uue koalitsiooni moodustamise ümber, kus enamik jutte on spekulatsioonid. Aga ma ennustan, et augustist alates, kui välireklaamid käima lähevad ja siis algab väga tõsine rebimine,” rääkis ta. Roheliste erakonna toetuse vähenemist kommenteeris Helme sõnadega, et “eks rohelised on püüdnud Rail Balticu ja metsateemaga pildile saada, aga see pole õnnestunud”. Roheliste toetus vähenes mais 4,9-lt 3,7-le protsendile. “On selge, et need erakonnad, kellel on tõsiseltvõetav organisatsioon taga – Reformierakond, Keskerakond, SDE ja EKRE -, neil on kindel lojaalne valijaskond kasvõi liikmeskonna näol. See oli ka IRL-il, aga seal on lõhed võimendunud ja organisatasioon on entroopilises seisundis,” rääkis Helme. “Rohelistel ja Vabaerakonnal sisuliselt organisatsiooni pole ja kui tulevad kampaaniad, siis on selge, et tugevate organisatsioonidega erakonnad teevad tugeva kampaania ja tõusevad rohkem pildile. Teised aga vajuvad pildilt ära.” Kokku küsitles Kantar Emor veebiintervjuude teel 12.-18. maini 950 valimisealist kodanikku vanuses 18-74 aastat. BNS-UU

Loe edasi

Mart Helme: Rail Balticu ehitamine on kasulik justnimelt Venemaale

Rail Balticu ehitamise peale on enim põhjust käsi plaksutada Kremlil, sest tasuvusanalüüsi kohaselt hakkab raudteetrass toimima ainult siis, kui pool käibest moodustab Vene transiit. See aga paneb Eesti riigi sõltuvusse Vene kaubast, osutas Mart Helme raadiosaates „Räägime asjast“. „Ma ei ole suhelnud ühegi Vene saatkonna tegelasega pärast seda, kui ma välisministeeriumist 2000. aastal lahkusin. Aga möödunud nädalal Riigikogu koridoris haaras mu nööbist kinni üks mees, kes tutvustas ennast Vene saatkonna töötajana ja hakkas rääkima, et Venemaal mõeldakse tõsiselt sellele, et on vaja hakata arendama transiiti Eesti kaudu,“ rääkis Mart Helme. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); (function($){ $(document).ready(function(){ }); })(jQuery); (function ($) { var bsaProContainer = $('.bsaProContainer-1'); var number_show_ads = "0"; var number_hide_ads = "0"; if ( number_show_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeIn(); }, number_show_ads * 1000); } if ( number_hide_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeOut(); }, number_hide_ads * 1000); } })(jQuery); Helme rõhutas, et venelased ei tee kunagi midagi ilma mitmekihilise tagamõtteta. „Ja mitmekihine tagamõte antud juhul on väga selge: las idioodid ehitavad Rail Balticu, mis nad laostab ja seab sõltuvusse meilt tulevast kaubast. Sest siis saame meie hakata mängima hea-onu-mängu: kui te olete sõnakuulelikud ja teete, mida me teilt nõuame, siis tuleb ka kaup. Kui te ei ole sõnakuulelikud ja hakkate vastu, siis ei tule ka kaupa. Makske ennast oma tühjalt seisva raudteega vaeseks.“ Teine saatekülaline Martin Helme juhtis tähelepanu, et siiamaani on ametlik propaganda süüdistanud, et Rail Balticu vastased on venemeelsed ja teevad seda tööd, mis Putinile meeldib. „Ma ei saa aru, kuidas selle loogikani on jõutud. Tasuvusanalüüsi järgi tuleb välja, et hoopis Kremlis plaksutatakse käsi, kui Rail Baltic valmis saab, sest projekti ainus kandev osa on Vene transiit. Mina tahaksin teada, mida Eesti valitsus kavatseb selle transiidi eest Venemaale vastu anda.“ Ühtlasi soovib Martin Helme, et valitsus vabandaks Rail Balticu vastaste süüdistamise eest. „Analüüsist tuleb ju välja, et Vene huvide eest võitlevad hoopis need, kes ehitavad Rail Balticut, mitte vastased.“ Saate “Räägime asjast” (7. mai 2017) järelekuulamine UU

Loe edasi

Mart Helme LP intervjuus: kõige rohkem häirib isand Ratase valetamine

EKRE esimees Mart Helme ütles EPL-i laupäevalisale LP antud usutluses, et praegune Keskerakonna, sotside ja IRL-i valitsus on kehv. Helmet häirib kõige rohkem rahvale valetamine.

Loe edasi

Mart Helme: uus raport Rail Balticu tasuvuse kohta on õhust võetud

Konsultatsioonifirma EY tehtud Rail Balticu tasuvusanalüüs, mis projekti kahjumlikkusele vaatamata lubab lubab Eestile sotsiaal-majanduslikku kasu, on õhust võetud, ütles Mart Helme Tallinna TV saates „Otse kümnesse“. „See on tellitud raport, millel pidi olema selline sõnum, et Rail Balticu projekt õigustab ennast. Et eesti rahvas paneb ühe euro sisse ja saab kuus tagasi ning kõik saavad rikkaks. Aga kust need raportis nimetatud miljonid tulevad? Ma olen nii kaua maailmas elanud, et ma ei usu seda,“ ütles Helme. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); (function($){ $(document).ready(function(){ }); })(jQuery); (function ($) { var bsaProContainer = $('.bsaProContainer-1'); var number_show_ads = "0"; var number_hide_ads = "0"; if ( number_show_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeIn(); }, number_show_ads * 1000); } if ( number_hide_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeOut(); }, number_hide_ads * 1000); } })(jQuery); „Nikita Hrutšov ütles 1960ndatel, et sellele põlvkonnale saab osaks õnn elada kommunismis. Ka see oli ka NLKP kongressil vastu võetud raport. Ka Nõukogude ajal joonistati kaugeid helgeid perspektiive. Nüüd ei ole seda riikigi.“ Helme sõnul lollitati rahvast AECOMi raportiga. „Kui see auklikuks lasti, otsustati, et tellime uue, sest sellega enam ei saanud inimesi lollitada. Nüüd lollitatakse siis uue reportiga, aga ka see lastakse auklikuks, sest Eestis on piisavalt palju kompetentseid inimesi, kes oskavad selle auklikuks lasta.“ Helme sõnul ei hakka Soomest ja SRÜ sellises mahus kaupa liikuma, nagu prognoosib raport. „Venemaa ei hakka oma kaupa meie kaudu vedama,“ nentis Helme, lisades, et Soome on vananeva rahvastikuga, ääremaastuv ja mitte sugugi eriti plussis oleva majandusega riik, mis ei anna alust prognoosida kaubamahtude suurenemist. Helme sõnul ei eita keegi, et Eesti tahab trassi, mis viib meid kiiresti ja mugavalt Euroopasse. „Aga me eitame varianti, mis on kulukas, mille puhul tulu ei paista kusagilt ja millest tingitud keskkonnaprobleemid ja ülalpidamisprobleemid jäävad meie lastele ja lastelastele. Me peaksime rekonstrueerima vana Tallinna-Pärnu trassi.“ Saate “Otse kümnesse” järelevaatamine UU  

Loe edasi