Silt "Reidi tee"

Tallink tõmbas Reidi tee vajadusele kriipsu peale: veerand kaubavedudest kolib kesklinnast Muugale

Tallinna linnavalitsus on aastaid põhjendanud Tallinna ühe ilusama mereääre asfalteerimisvajadust ehk Reidi tee ehitamist sellega, et mere kaldale rajatava magistraali kaudu jõuaksid kaubaautod kesklinna läbimata vanasadamasse.

Loe edasi

Kõikide Tallinna suurprojektide: Haabersti ristmiku, Reidi tee ja Gonsiori tänava valmimine hilineb

Haabersti ristmiku ehitustööde valmimine lükkub 2018. aasta kevadesse, Reidi teest saab tänavu oktoobriks valmis vaid Russalka ristmik ning Gonsiori tänava rekonstrueerimistööd, mis pidid valmima tänavu juuniks, lõppevad mitte varem kui 2018. aasta oktoobris.

Loe edasi

Avalikkus korraldab Reidi tee vastu protestiaktsiooni

Tallinnasse Russalka juurde kogunevad pühapäeva lõuna ajal aktivistid ja linnaplaneerimise spetsialistid, kes soovivad tähelepanu juhtida kavandatava Reidi teega kaasnevatele probleemidele. “Kella ühe ja kahe vahel mängitakse Russalka juures läbi planeeritav Reidi tee kahes variandis: nii kavandatud autokeskne magistraal kui ka inimsõbralik tänapäevane tänav, mis võiks tõepoolest avada linna merele,” ütles aktsiooni üks korraldajatest Tuuli Roosma BNS-ile. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); (function($){ $(document).ready(function(){ }); })(jQuery); (function ($) { var bsaProContainer = $('.bsaProContainer-1'); var number_show_ads = "0"; var number_hide_ads = "0"; if ( number_show_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeIn(); }, number_show_ads * 1000); } if ( number_hide_ads > 0 ) { setTimeout(function () { bsaProContainer.fadeOut(); }, number_hide_ads * 1000); } })(jQuery); Tema sõnul on arhitekt ja urbanist Alkeksander Zverev juba märkinud piirkonnas maha kavandatava tee kontuurid, millega saavad kõik koheletulnud ise tutvuda. Samuti kavandatakse pühapäeval aktsiooni, mille käigus pruutpaar liigub vastavalt uue tee planeeritud ülekäiguvõimalustele Kadroru pargist Russalka juurde, rääkis Roosmaa. Eesti Päevaleht kirjutas sel nädalal, et uue tee ja ristmiku valmisehitamisel praegu kavandatud vormis peaksid jalakäijad Kadrioru pargist mere äärde või Russlka juurde pääsemiseks ületama 13 sõidurada. Lisaks on ülekäigurada viidud plaanides praegusest Kadrioru lossi juurde viivast alleest mitukümmend meetrit Lasnamäe ja Pirita poole, mis teeb liikumisteekonna ka senisest märksa pikemaks. Pühapäevase aktsiooniga kaasaegse linna eest on liitunud Jalakäijate Ühing, Linnalabor, Lasnaidee, Kadrioru selts, Kassisaba selts, Telliskivi selts, Nõmme tee selts, Juhkentali selts, Luite selts, Möldre tee selts, MTÜ Meie Kalamaja, Pelgulinna selts, Liiva Külaselts, MTÜ Kultuurikatel, Eesti Kunstiakadeemia arhitektuuri-, urbanistika-, disaini- ja kunstitudengid, Tallinna Ülikooli linnakorralduse tudengid, Tallinna Tehnikaülikooli maastikuarhitektuuri tudengid, arhitektid, maastikuarhitektid ja urbanistid.  Kavandatav Reidi tee on Russalka juurest Ahtri tänavani viiv 2,4 kilomeetri pikkune ja mõlemas suunas kaheraline magistraal, millest suur osa kulgeks täiesti mere ääres, blokeerides sellega inimestel seni kasutada olnud võimaluse mereranda nautida. Linnavalitsus on lootnud Reidi tee ehitust alustada sel sügisel. See läheks maksma umbes 30 miljonit eurot, millest enamik tuleb Euroopa Liidu rahast. FOTO: PM/Scanpix

Loe edasi