Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Ühendus Hiiumaa ja mandri vahel on kohutav

-
29.03.2018
Parvlaev Tiiu
© PM/Scanpix

Hiiumaa ja mandri vahel ühendust pidava TS Laevade veebiplatvorm Praamid.ee teatas täna kell 16:13 oma kodulehel ja FB järgmist.

Head Hiiumaa liini reisijad!

Juhime teie tähelepanu sellele, et TTÜ meresüsteemide instituudi prognoosi kohaselt on meretase madalaim täna ja pühapäeval, mille tõttu tuleb Rohuküla-Heltermaa liinil kehtestada mahupiiranguid, meretase võib täna õhtul ja pühapäeval langeda tasemeni, mil võib laevaliiklus mõneks ajaks katkeda.  Madala merevee taseme tõttu on täna, 29. märtsil Rohukülast väljuvatele reisidele kell 14.30, 16.00, 17.30, 19.00, 20.30 ja 22.00 kehtestatud mahupiirangud. Neile reisidele on tühistatud e-piletiga tagatud eelisõigus. E-piletid kehtivad üldjärjekorra piletina ning sõidukid suunatakse laevale sadama alale saabumise järjekorras. Eelisõigusega saavad laevale tüüptingimustes 6.3. loetletud sõidukid. Kellel on võimalik, neil palume reisida jalgsi. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast ja loodame reisijate mõistvale suhtumisele!

Prognoosi kohaselt on meretase kõrgem reedel ja laupäeval, mil mahupiiranguid kehtestama ei pea või on need väiksemad. Ka 2-3. aprill on prognooside kohaselt soodsamad. Palun võtke seda infot enda reise planeerides arvesse.

Tänasele 14:30 reisile Heltermaalt- Rohukülla võeti reisijate sõnul peale umbes 40-50 autot ja sadamasse jäi umbes 30 autot maha.

Toome siinkohal välja veebis ja ka FB lehel oleva TS Laevade visiooni ja missiooni: Meie visioon on olla klientidele ja riigile pikaajaline kindel partner, tagades efektiivse ja kvaliteetse teenuse. Meie missiooniks on pakkuda parimat reisikogemust Eestis.

Visiooni ja missiooni tagamisel on vaja teha veel kõvasti pingutusi. Praegu on see klientide jaoks naljakoht. See, et merevee tase võib takistada TS Laevadel oma teenuse osutamist, oleks pidanud teada olema juba äriplaanis ja riskianalüüsis ning kindlasti enne sügise-talve saabumist. Oleks suurepärane, kui ajakirjanikud või Riigikontroll uuriksid, kes ja kuidas nad riskianalüüse koostavad ja kuidas neil see risk maandatud oli, kui üldse oli. TS Laevade kui riigi ettevõtte ülesanne oleks olnud istuda nii kaua ministri kabinetis ja teha lobitööd, kuni suudetakse tagada iga ilmastikuga klientide ülevedu mandri ja saare vahel (ning seda mitte 2 tundi pikema reisiga Virtsu, kust Haapsallu tööle soovivad inimesed peavad ise vaatama, kuidas nad Virtsust Haapsallu jõuavad) !