Ideoloogilisele ettevõtlusele tuleb koht kätte näidata

Repliik,
©Uued Uudised
Poliitilised mängud tänavu suvel võisid laias laastus maasikakasvatajatele kaubanduslikku kahju tuua, sest usaldus kodumaise toodangu vastu vähenes. Pilt on illustratiivne.

Vahepeal on vaenlaste vastu otstarbekas kasutada nende endi relva ja ka konservatiivid võiks selleks kasutada turusurvet.

Uudistes kirjutatakse sellest, kuidas Trek-Segafredo rattur Quinn Simmons teatas toetusest Trumpile, kasutades seega neegrikäe emotikoni ja seetõttu lubasid vasakliberaalsed lumehelbekesed loobuda Treki jalgrataste ostmisest. Ratturite profimeeskond vallandas seepeale Simmonsi.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Mis oleks siis, kui Eesti konservatiivsed ratturid teataks nüüd selle peale, et loobuvad hoopiski solidaarsusest Simmonsiga Treki firma rattaid ostmast? Kindlasti vahendaks alternatiivmeedia sellist üleskutset – kümme inimest ehk ostavad neid rattaid ka edaspidi, aga kui üheteistkümnes ostja eelistab teadlikult Trekist loobuda, oleks mingi efekt juba olemas.

Eestis on palju firmasid, kes müüvad multikultilollustega kaasa läinud Lääne suurfirmade toodangut. Eriti palju on neid moemaailmas. Konservatiivne leer peaks omaltki poolt neid survestama – pole isegi kampaaniaid vaja, piisab, kui keegi teatab oma otsusest ideoloogiliste firmade toodangust loobuda ja kutsub teisigi sama tegema.

Meil oli kord Swedbank, kes otsustas geide Twitteri-säutsude peale SAPTK preemiaraha Aadu Luukase Fondilt tagasi küsida. Ei tea, kui valutult see neile möödus, ajad olid pisut teised, aga praegu järgneks sellele kindlasti kontode massisulgemine ja üleminek teise panka.

Sel suvel oli veel üks protest – vähemalt sotsiaalmeedia järgi otsustades ei võtnud paljud inimesed enam kodumaiste maasikatega maiustamist vältimatuna. Paljud lubasid boikoteerida neid maasikakasvatajaid, kelle nimi käis meediast ukrainlaste nõudjana läbi ja päris arvestatav osa oli neid, kes ütlesid, et “Eelista eestimaist!” ei tähenda neile enam seda, mis siiani. Seda küll peamiselt informatsiooni tõttu, et Eesti maasikaid segatakse mujalt toodutega ja müüakse omamaiste pähe.

Nii et ettevõtjad, kes te taganete majandusreeglitest ja hakkate ideoloogilisi mänge mängima, see võib hakata majandustulemustele mõjuma. “Eelista eestimaist” igastahes sai tänavu tänu ukrainlastele ja sellega koos maasikakasvatajate juures välja tulnud nihverdamistega seoses olulise hoobi.

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused