Uued Uudised

Peaministri rahvusvaheline populaarsus: Kaja Kallas on jõudnud petuskeemide reklaamidesse

RIIGIKOGU UUS KOOSSEIS. KAJA KALLAS

Sotsiaalmeediasse on ilmunud “sponsitud” reklaam Kaja Kallase näopildi ja soovitusega investeerimiseks.

“Kuulsuse tipul: kui sinu pilti ja nime juba netipetiste poolt kasutatakse, siis see on märk suurest rahvusvahelisest edust ja tuntusest. Võib rind kummis peaministrite hulka astuda, selmet pelglikult nurgas itsitada nagu algaja sekretärineiu, kes valest uksest tähtsate inimeste olengule sattus. Ehk nagu tavatses öelda Borat: great successs!” kommenteerib kolumnist Karl Olaf Rääk.

Põnev on mõistagi see, et kui tsenseeritakse juba ka “valesid” nalju, siis selliseid reklaame sotsiaalmeedia siiski edastab.

Exit mobile version