“Rahva teenrid” rääkisid Rail Balticu ja EKRE osas suure hulga jaburusi kokku

Repliik,
raudtee, elron, rong, transport, Rakvere raudtee perroon
©Uued Uudised
Rööpaid ikka lausa igale poole maha panna ei saa. Pilt on illustratiivne.

ERR-i saated muutuvad üha mõttetumateks, sest neis käivad ajakirjanikud annavad edasi oma ideelisi mullikesi.

Neeme Korv Äripäevast väitis, et kui asi jõuab nii kaugele, et tõepoolest Rail Balticu rajamine üle vaadatakse, võidakse üle vaadata ka valitsuse koosseis, sest Rail Balticu küsimus taandub ka sellele, et hakkame tõsimeeli arutama, kas tahame EL-is olla või mitte.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Sellise jaburuseni annab jõuda – poliitiliselt laetud ajakirjanikud seostavad juba iga asja kohese EL-ist lahkumisega. RB pole aga kuidagi projekt, mille ebaõnnestumine viiks El-ist lahkumiseni – pigem oleks projekti vastased rahul, et Brüssel sellist kulukat monstrumit ei toetanud.

Neeme Korv väidab ka, et olevat julgeolekuprojekt, samas kui avalikes aruteludes on seda alati vaadatud ennekõike majandusliku projektina. Julgeolekuaspekt on selle trassi puhul marginaalne, kui selle võib juba Suwalki koridoris Kaliningradi suunalt maha tõmmata.

Merilin Pärli ERR-ist märkis, et praegune olukord on vesi EKRE veskile ja võimalik, et nad ootavad, pöidlad peos, et tuleks otsus rahastamisreegleid muuta.

“See annab neile võimaluse öelda oma valijatele, et kuna see (Rail Balticu rahastamine – ERR-i toim) on majanduslikult ebarentaabliks osutunud, siis me loobume sellest,” lausus ta.

Tegelikult on selline otsus ka koalitsioonileppesse sisse kirjutatud ja EKRE on alati leidnud, et kui see trass rajada, siis mitte uue monstrumina, vaid olemasolevaid trasse kasutades. Lisaks ähvardab RB juba algusest peale tulla riigile meeletult kallis mitte ainult rajamisel, vaid ka ülalpidamisel, majanduslik tulu aga kaheldav.

Mis aga puutub “rahva teenritesse”, siis nende “tarka” juttu kuulates võiks kõik ajakirjanikud kohe ministriteks panna – ainult et Eestist on kahju.

8 commentsOn “Rahva teenrid” rääkisid Rail Balticu ja EKRE osas suure hulga jaburusi kokku

  • Avatar

    Selle RailRaiskamise asemele peaks EV võtma käsile hoopis sillad Saaremaale ja Hiiumaale.

  • Avatar
    Agiteeriprovotseerieskaleeri

    Meenuda võiks, et seal elab 1,9milj inimest, kellega koos saab meie piirkonda koos edasi viia. Ainult oma kinga ninade ette vaatamisega kaugele ei jõua. Head transpordiühendused Riia, Helsingi Stockholmi ja Peterburiga (kui sest Venemaast kunagi asja saab) on meile ikka üsna olulised.
    Ja Tallinn Riia raudtee kasu Pärnule ei saa nüüd küll ka kuidagi märkamatuks jääda. Võimalus tunni või kiirema ajaga sõita nii Riiga kui Tallinnasse paneb sealsed inimesed hoopis teise olukorda.

    • Avatar

      Oled loll või mängid lolli. Mis palavikulist kasumlikkuse und sa näed?
      Fakt on see, et keegi ei hakka läbi baltikumi mingit transiiti euroopasse tegema, sest seda on mõistlikum ja kiirem teha muid kanaleid pidi.
      Kuna kogu see projekt on lõpuks majanduslikult miinuses, siis selle ülalpeo eest hakkab maksma eesti maksumaksja. Mis puutub transpordiühendustesse tavainimese mõistes, siis lennupiletid meie lähiümbrusesse on väga odavad ning keegi ei suvatse rongiga loksuda, kui kohale saad kordi kiiremini lennukiga. Tundub, et oma kinganinadest ei näe kaugemale sina.

  • Avatar
    Eesti eest!

    …vana (pole oluline millise vana, tähtis on siin VANA) trassi… olemasoleva aeglase (siin jälle mõtleb kommentaator VANA AEGLASE) jne. jne. palju demagoogiat. Aga miks ei räägi keegi sellest, et vanad trassid saab ka kiireks, isegi ülikiireks ehitada??? Selleks küll uut trassi vaja pole. Ja rahaliselt kümnekordsed kasud sees… olemasolevad korras, kiired ühendused olemas, tulevikus korrashoidmise kulud kordades väiksemad ja väga-väga suur hulk eesti maavarasid (liiva, kruusa, jne.) raiskamata, sohu uputamata.

  • Avatar

    Seda raudteed ei tehta mitte Eesti p2rast, vaid pigem et Eestist nii k2hku kui v6imalik hoopis mo”o”da s6ita edasi Soome. Aga MILLEKS? Pole ka mitte kunagi ju vastatud et MILLEKS SEDA Rail Balticut vaja on v6i uuritud et KAS ON VAJA! Eestile pole vaja. Eriti et kui see on tehtud sedasi et tuleb nii sirgjooneliselt kui v6imalik Soome. Milleks!? Ning milleks nii kiiruga seda tehakse? Juba tunneli kaevamise osas on ebareaalsed plaanid ning ajakava absurdne lausa.

  • Avatar

    tsiteerin: “ERR-i saated muutuvad üha mõttetumateks, sest neis käivad ajakirjanikud annavad edasi *oma* ideelisi mullikesi.”

    OMA ideelised mullikesed? Need pole isegi nende endi omad. Pigem on neile “tellimus antud” et mis ideed tuleb haukuda, kuid oma m6tlemine kadunud.

  • Avatar
    Agiteeriprovotseerieskaleeri

    Tallinn-Riia raudtee on kindlasti üks olululisemaid transpordiprojekte Eestis. Kahe, piirkonna suurima, linna ühendamine kiire raudteega on Eesti arengule väga oluline. Kelle huvides on olemasoleva aeglase Tallinn Riia raudtee ühenduse säilitamine? Nii vana Tallinn-Mõisaküla trassi kasutamine kui läbi Tartu kulgemine tähendaks aeglast ühendust- kellele seda vaja on? Kahetunnine Tallinn-Riia tunnine Tallinn-Pärnu ja tunnine Pärnu-Riia- need on mõistlikud transpordiühenduse. Miks on vaja nende vastu võidelda?

    • Avatar
      Rail Baltijevitz

      Selgitage siis äkki lähemalt kuidas see Eesti arenguga seotud on, Peale odava õlle hinna nagu miskit lõunanaabritega seoses ei meenu. Areng on kah muide sakste keelest pärit sõna, mis eestlastele aja jooksul pähe määritud, selle sõna sügavam tähendus tuleb välja ilmselt siis, kui see jõledus valmis saadakse

Kommentaarid on keelatud

Tähelepanu!

Kuna küberrünnakud aina sagenevad ning Facebook ei ole spämmi tõkestamiseks juba pika aja jooksul midagi ette võtnud, siis olime sunnitud Facebooki kaudu artiklite kommenteerimist piirama.

Anonüümse kommentaari lisamise võimaluse jätsime avatuks.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused