Uued Uudised

Ikka poolik lahendus: miks peab kaubanduskeskustes võõrkeelne reklaam kõlama

Narva linn, liiklus, Astri kaubanduskeskus

Haridus- ja teadusministeerium saatis partneritele arvamuse avaldamiseks keeleseaduse ja ühistranspordiseaduse muutmise eelnõu, mis puudutab muu hulgas toidukullerite keelenõudeid, kaubanduskeskuste audioreklaami, võõrkeelsete kaubamärkide ning riigi ja kohaliku omavalitsuse asutuste veebiaadresside keelsust, samuti avalik-õiguslike asutuste eestikeelset asjaajamist.

Ettevõetud muudatusega piiratakse võõrkeelse audioreklaami esitamise mahtu – võõrkeelse audioreklaami osakaal ei tohi ületada 20 protsenti audioreklaami kogumahust, st vähemalt 80 protsenti audioreklaamist peab olema eestikeelne. Praegu on eestikeelse audioreklaami osakaal kolmandik. Küsimus on aga selles, miks üldse peaks võõrkeelne kriiskamine meie kaubanduskeskuses säilima ka selle 20 protsendi ulatuses?

Kogu aeg on selline tunne, et elame Brežnevi ajal: keel, rahvastik, marksistilikud ideoloogiad ja ajupesu.

 

Anti Poolamets, EKRE

Exit mobile version