Kui võimule tulid Reformierakond ja Kaja Kallas, pani valitsus kohe piduri igasugusele teede-ehitusele ja kärpis remondirahasid – samas kui EKRE tegi valitsuses olles rahandusminister Martin Helme juhtimisel just tööd teede-ehituse kiirendamiseks erinevate meetmetega.
ERR vahendab: “Tallinna-Tartu maanteel valmis viimane neljarajaline lõik, Kärevere ja Kardla vahel, kaks aastat tagasi. Tänavu sai valmis Neanurme-Pikknurme 2 + 1 lõik ning praegu pole lähemas ega kaugemas tulevikus näha, et ehitus Eesti kaht suurimat linna ühendaval maanteel jätkuks, kirjutab Tartu Postimees.
Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maantee Tallinna-Tartu lõik on riigi üks tähtsaimaid liikluskoridore, möönis transpordiameti teehoiukava juht Tarmo Mõttus. Sellest tõdemusest hoolimata ei ole neljarajalise Tallinna-Tartu maantee ehituseks raha ja järgneva kümnendi teehoiukavas suuri arendusi kavas pole, tõdeb ajaleht.”
Erinevate Reformierakonna poliitikute suust kuuldu põhjal ei saa nad aru, et neljarealised teed on ülitähtsad ennekõike liiklusohutuse tõttu: tiheda liiklusega teel jäävad ära ohtlikud möödasõidud vastassuunavööndi kaudu, mis on eksimiste tõttu nõudnud palju inimohvreid.
See-eest jätkab riik hambad ristis kalli ja tõenäoliselt ebarentaabli Rail Balticu ehitamist, sest see on globaalne projekt ning selle jätkamise üle nemad ei otsusta.
Uued Uudised