Uued Uudised

Kuidas õlivagun Postimehe segadusse ajas

RUSKI MIR VENE, RAUDTEE, NAFTA

Kurb on näha Eesti ajakirjanduse allakäiku. Väheharitud, madalalt makstud, kuid sellevõrra kõrgema enesehinnanguga ajakirjanikud toodavad rumalust, millega tõsisemal juhul on raske leppida ja kergemal juhul ajab lihtsalt naerma. Väike sellekohane näide tuleb Postimees Gruppi kuuluvast Lõuna-Eesti Postimehest, kelle kirjatsura avastas ühtäkki, et Koidula raudteejaamas ootas teisipäeval ülepääsu Venemaale kaubarong, mille lastiks sõiduautod, pisut põllumajandustehnikat, kuid ka õlivagunid, millele oli muu hulgas kantud ka vastuoluline sõnapaar „Russkii mir“.

Kirjas on: „Lõuna-Eesti Postimehele sahistati, et kuna luksuskaupu enam Venemaale vedada ei või, on autovagunites Aasia päritolu odavamad sõidukid. Luksuskaubaks on küllap keeruline pidada ka silma jäänud nelja Valtra traktorit, mõnd kombaini ja koppa. Millistel asjaoludel õlivagunitele aga „Russkii mir“ kanti, jääb esialgu mõistatuseks.“

Nähtust šokeeritud ajakirjanik ei vaevunud isegi guugeldama. Sel juhul oleks ta saanud teada, millele „Russkii mir“ vagunitel tegelikult viitab. Näiteks oleks ta seda saanud lugeda Uute Uudiste loost, kus kirjas, et „Russkii Mir“ on Venemaa suurim tsisternvagunite omanik, kellega seotud Russian-Estonian Rail Services AS alustas Eestis tegutsemist 2004. aastal.

UU

Exit mobile version