Agoonias, ebapopulaarne Eesti valitsus ei tegele riigi päästmisega majanduslikust ja sotsiaalsest kollapsist ega inimeste igapäevase toimetulekuga, vaid tegeleb totaalse kriisi ajal väärastunud ideoloogiaga, milleks on perverssuste kultiveerimine.
Selle taustal on selge, et sihikindlalt provotseerivad saatelõigud pilleritega riigitelevisioonis ning rahvusmuuseumis etendatavad roppused pole juhuslikud. Ja sellele ebanormaalsusele tuleb selgelt vastu seista!
Äsja kinnitas majandusminister Erkki Keldo (Reformierakond) mahuka tegevuskava, millega edendatakse seksuaalvähemuste ja tavapärasest erineva sooidentiteediga inimeste võrdseid võimalusi, kusjuures tähelepanu all on nii hariduse-, tervise kui ka õigusvaldkonnad.
Ligi kaks aastat (sic!) vedas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi võrdsuspoliitika osakond LGBTIQ-inimeste võrdsete võimaluste edendamise tegevuskava ja aluspõhimõtete loomise protsessi.
Kes juhuslikult ei tea, siis tähekombinatsiooni LGBTIQ alla kuuluvad lesbid, geid, biseksuaalid, transinimesed, intersoolised, kväärid ja mis kõik muu normaalsuest kõrvalekaldujad.
ERR vahendab, et tegevuskava aluspõhimõtte koostamisel keskenduti ideele, et “Eesti on LGBTIQ-inimestele suurepärane koht elamiseks. Meil kõigil on olenemata seksuaalsest sättumusest, sooidentiteedist, soolisest eneseväljendusest või sootunnustest võrdsed võimalused elada täisväärtuslikku elu tervelt, kaasatult ja hoitult.”
Kõige hullem, et see perverssus viiakse ka noorte hulka koolidesse. Muu hulgas on kirjas, et „haridusasutused peavad tagama LGBTIQ-õppijate ja -haridustöötajate vaimse ja füüsilise turvalisuse.”
ERR: „Peamisteks tegevussuundadeks kava elluviimisel on LGBTIQ-inimestele võrdseid võimalusi pakkuva haridusevaldkonna ja õigusruumi kujundamine ning selle toetamine, et LGBTIQ-inimesed looksid oma kogukondasid ja saaksid oma seiskohti esindada.“
Näiteks haridusvallas tuleks aastaks 2028 riiklikesse rahulolu ja koolikeskkonna küsitlustesse lisada küsimused, mis võimaldavad regulaarselt hinnata kui turvaline ja kaasav on koolikeskkond LGBTIQ-õpilastele õpilaste endi, õpetajate ja lapsevanemate hinnangul.
Aastaks 2026 koostab haridusministeerium soovituslikud juhised õppekavade rakendamiseks ning õppeprotsesside kirjeldused, milles selgitatakse, kuidas saab LGBTIQ-teemasid käsitleda sobivates seostes erinevates ainevaldkondades.
Kirjutatakse, et „LGBTIQ-teemasid on võimalik käsitleda näiteks põhikooli ja gümnaasiumi sotsiaalaines, nagu ajalugu, inimeseõpetus, ühiskonnaõpetus. Selle aasta lõpuks peaks HTM-i koduleheküljele loodama alaosa, kuhu koondatakse LGBTIQ-õpilasi puudutav toetav informatsioon õpilastele, õpetajatele, tugispetsialistidele ja lapsevanematele.“
2027. aastaks kaasajastatakse perekonnaseisutoimingute seaduses sooandmete muutmist puudutavates sätetes kasutatavat terminoloogiat ja analüüsitakse võimalusi sooandmete muutmise menetluse kaasajastamiseks, sealhulgas käsitledes menetluse muutmist tahteavaldusel põhinevaks.
Mis puudutab tervist, siis vahendite olemasolul jätkavad noorte nõustamiskeskused kõigile kuni 26-aastastele noortele tasuta seksuaaltervise nõustamise pakkumist soolisel üleminekul.
Vaata lisaks:
