Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Reformierakonna poolt peatatud või kärbitud teede-ehitus, -remont ja -hoole paiskavad Eesti liikluse kaosesse

-
05.12.2022
Mitmerealine liiklus hoiab ära ühe ohtlikuima manöövri, möödasõidu vastassuunavööndi kaudu. Pilt on illustratiivne.
© UU

Eesti eri paigus juhtus pühapäeval kuus rasket liiklusõnnetust, milles said kokku vigastada 14 inimest ja üks hukkus. Järvamaal Järva vallas Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maantee 106. kilomeetril sai surma noor naine, kusjuures auto sattus libedal teel vastassuunavööndisse. “Tänu” Kaja Kallase valitsemisele ei jää sellised õnnetused mitte harvemaks, vaid muutuvad tihedamaks, sest Reformierakonna üks esimesi samme oli teerahade kärpimine ja neljarealiste teede väljaehitamise lõpetamine.

Kui EKRE oli valitsuses, algatas rahandusminister Martin Helme teede väljaehitamise programmi, kuhu olnuks kaasatud ka erasektor (PPP) ning tööd läksid ka aktiivsemalt käima, kuid kuna võimule pääsenud Reformierakond taastas kärpepoliitika, siis lõpetati EKRE algatus, neljarealiste teede väljaehitamine peatati ning kärbiti teede remondi- ja hoolderahastust.

Selle tagajärgi on liikluses juba tunda. Reformierakond on astunud välja igale liiklejale teada probleemi lahenduse vastu, kus neljarealiste teede väljaehitamisega oleks saavutatud möödasõidu võimalus ilma sõiduta vastassuunavööndisse ehk siis kaherealise pärisuuna piires – teatavasti on möödasõit vastassuunavööndi kaudu üks kõige ohtlikumaid ja ohvreid nõudnumaid manöövreid liikluses üldse.

Reformierakond võttis võimule naastes kohe positsiooni, mis eitas teedevõrgu väljaehitamise ja suurema turvalisuse tagamise vajadust. Veelgi hullem, rohepöördehullusesse kaasatud oravapartei on võtnud autode-vastase hoiaku, mis väljendus möödunud nädalal avaldatud arenguseire keskuse aruandes – kui inimesed jäetakse autodeta, siis tõesti, millist turvalisust enam tühjadel teedel vaja on.

Reformierakonna teede-ehituse ja -hoolduse vastu suunatud poliitika nõuab Eesti liikluses veel palju ohvreid.

Uued Uudised