„Palju on räägitud transpordivaldkonna keskkonnasõbralikumaks muutmise tähtsusest ning väidetud, et raudteed on kõige keskkonnasõbralikumad. See pädeb siiski vaid seni, kuni
Rail Balticu ümber toimuv tekitab arvamuse, et väga paljusid eestimaalasi see trass tegelikult ei huvita (ei lähe nende kodukandist
Euroopa Kontrollikoja liige Juhan Parts tutvustas novembris riigikogus auditi tulemust, mille järgi näitab Rail Baltica liini reisijateveo osa hindamine,
Kunagi kirjeldati Rail Balticut kui edumeelset üritust, kuid pärast Ernst & Youngi ülikahtlast tasuvusuuringut käis selle maine oluliselt maha
Kujutagem hetkeks ette järgmist olukorda. Teil on isa poolt ehitatud maja, mis asub kenas looduslikus kohas ja mida olete
Rail Balticu ühine juhtimismudel on juba hakanud projekti jätkumist ohustama, ütles neljapäeval Leedu transpordiminister Jaroslav Narkevič, viidates võimalusele, et
Proloog. Maarja Vaino, literaat - Juhan Liiv arvas omal ajal, et on Poola kuningas ja asuski rongiga Varssavi poole
Euroopa Kontrollikoja (ECA) koostatud piiriüleste megaprojektide auditis prognoositakse Rail Balticu kulude suurenemist 51 protsendi võrra võrreldes kaheksa aastat tagasi
Rail Balticu raudteeprojekti koordineeriva RB Raili tühja juhatuseliikme koha täitmiseks pandi välja töökuulutus, ütlesid Arista Executive Searchi esindajad BNS-ile.
Eesti õigusteadlane, poliitik, jurist ja vaimulik Igor Gräzin kritiseerib sotsiaalmeedias Isamaa saadikut, endist Pärnu maavanemat Andres Metsoja, kes on
Majandusdoktor Endel Oja kirjutab avaliku kirja Riigikogu liikmele Siim Kallasele vastusena tolle seisukohtadele Rail Balticu osas. (veel …)
EKRE liige Argo Luude kirjutab sotsiaalmeedias sellest, et Rail Baltic on rohkem poliitikute ja asjast ise kasu saajate rida.
EKRE liige Argo Luude toob oma sotsiaalmeedia postituses paralleele Rail Balticu ja juba ära tehtud suurprojektide vahele. (veel …)
Poliitikavaatleja Harri Kingo arutleb selle üle, miks kulukat ja suuresti mittevajalikku Rail Balticut üldse tagant utsitatakse, ja leiab, et
Vasakkaldega ajakirjanik Toomas Sildam väidab, et Rail Balticu ümber tekkinud segaduse tõttu "ei ole just väga usaldusväärne pilt Eestist
ERR-i saated muutuvad üha mõttetumateks, sest neis käivad ajakirjanikud annavad edasi oma ideelisi mullikesi. (veel …)
Euroopa Liidu uue eelarvekava esialgne pakkumine tõstaks tuntavalt Rail Balticut rajavate riikide omaosalust. (veel …)
Kaheldavate tasuvusuuringutega ja pidevalt tippjuhte vahetav Rail Balticu projekt on taas läbi auditi oma ebatõhusust näitamas. (veel …)
MTÜ Ühiskonnauuringute Instituut ja uuringufirma Norstat Eesti AS koostöös läbiviidava iganädalase erakondliku eelistuse küsitluse raames küsiti ka inimeste arvamust
Kurikuulus Rail Baltic saab pidevalt hoope nii rahastamise, kaadri voolavuse kui ka üldise ebapopulaarsuse kaudu, sest projektis on liiga
Riigikontrolli audit näitas, et Rail Balticu raudteeprojekti puhul on tekkinud tegevuste elluviimisel hilinemisi ja osade tegevuste maksumuse prognoosid on
Keskkonnaühenduste hinnangul on praegu Rail Balticule (RB) nurgakivi panna ennatlik, kuna projekti osas on veel palju selgusetut. (veel …)
RB Raili töötajad saatsid kolme Balti riigi juhtidele ja ministeeriumitele ühispöördumise, milles juhivad tähelepanu projekti murekohtadele, projekt on töötajate
Kuigi Eestis on Rail Balticu osas juba ka tegudeni jõutud, näitavad uudised, et huvi selle projekti vastu raugeb üha
Rail Balticu trass on küll alguse saanud, kuid selle ümber toimuv on endiselt küsimärke tekitav, eriti selle kasulikkuse ja
Viimasel ajal on Rail Balticu erinevates üksustes toimunud mitmeid ametist loobumisi, mis tekitab tahes-tahtmata küsimuse - kas rotid põgenevad
Rail Balticu projekt tundub jakobiinide diktatuurina pärast Prantsuse revolutsiooni - selle juhtfiguurid taanduvad pärast mõneajalist töötamist, kuigi mitte giljotiini
Majandusekspert ja kodanikuühenduse Avalikult Rail Balticust üks eestvedajaid Endel Oja kirjutab, et isegi Rail Balticu (RB) seniste kulude korstnasse
Teadlasest õpetaja Peep Leppik kirjutab sellest, kuidas mõttelaiskus paneb eestlased tuima ükskõiksusega pealt vaatama seda, kuidas normaalne elu lammutatakse
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna saadikud lõid Riigikogus toetusrühma Avalikult Rail Balticust. (veel …)
Pilved Rail Balticu kohale kerkivad üllatuslikult enam mitte sedavõrd EKRE, kuivõrd Euroopa Liidu poolelt - Euroopa Komisjon kavatseb selle
Nii nagu tselluloositehas oskas ennast kiiresti suuremale osale Eestist ebameeldivaks muuta, nii teeb seda ka kulukas Rail Baltic. (veel
Läti transpordiministri Talis Linkaitsi sõnul võtab Rail Balticu valmimine varem planeeritust vähemalt kaks aastat kauem aega ning läheb oluliselt
Riigikogu EKRE fraktsiooni esimees Martin Helme esitab arupärimises keskerakondlasest majandus- ja taristuminister Kadri Simsonile väga olulisi küsimusi, mis puudutavad
Majandusteaduste kandidaat ja EKRE majandustoimkonna liige Endel Oja juhib taas tähelepanu sellele, et kuigi Rail Baltic on ülikahtlane ja
Möödunud nädal lõppes ühe keskerakondliku sigadusega, milleks oli raudteeühenduse katkestamine pealinna ja Pärnu vahel ühe ülikahtlase tulevikuplaani nimel. (veel
EKRE majandusprogrammi üks punkt, "Lõpetame Rail Balticu praegu planeeritud trassil", sai neljapäeval taas kinnitust, et see on vaja ära
Rail Balticu tasuvusanalüüsi kohta käivates vastustes on Kadri Simsoni vastused muutunud "seinast-seina", ütleb kodanikeliikumise Avalikult Rail Balticu juht Priit
Turu-uuringute AS-i läbi viidud küsitlusest selgub, et toetus projektile väheneb: hetkel toetab Rail Balticu rajamist 44% Eesti elanikest.
Eesti juhtimisteaduse koolkonna rajaja, tänaseks juba manalamees professor Raoul Üksvärav tavatses oma õpilastele, kelle hulka ka minul on au
Käesoleva kirjatüki autori ealised iseärasused on tal võimaldanud elada ka õndsa Leonid Brežnevi ajastu „viljastavates tingimustes“, mille üheks paljudest
Nagu kirjutas hiljuti portaal Lõunaeestlane, on tselluloositehase projekt Emajõe äärest juba peaaegu tagasi tõrjutud, nüüd tuleks sama teha skandaalse
Portaal Lõunaeestlane kajastab sealse kandi inimeste mõtteid ja seekord on aruteluks Rail Baltic ning raudteeliiklus üle üldse - Võrul
Rail Baltic ei kao inimestel ei keelelt ega meelelt ja huvitav on seejuures jälgida argumente poolt ja vastu.
Hooaja viimase "Räägime asjast" saate üheks olulisemaks käsitletud teemaks oli kinnisasja võõrandamise seadus, mille poolt hääletamine vallandas EKRE vastu
Uue maailmakorra ihalejate nimekirja ehk Bilderbergi gruppi kutsutute sekka on pärast ekspresident Toomas Hendrik Ilvest jõudnud ka peaminister Jüri
Taas on Eesti oma ettevõtlusest kadumas üks omamaine firma, mis läheb välismaalaste kätte ja siitki kumab läbi Rail Baltic,
Majandusteaduste kandidaat ENDEL OJA teeb puust ja punaseks, miks ei tohi lubada Rail Balticu nimelisel hullumeelsusel teoks saada. Ta
Maaleht ajas ühiskonna taas pöördesse looga "Rail Baltic vajab pöörases koguses Eestimaa pinnast". (veel …)
Eesti vajab oma arengut, kuid iga suurprojekti puhul tuleb arvestada tööjõu sisseveo ja demograafilise situatsiooni muutusega. (veel …)
Rail Balticu raudteetrass on hirmkallis ja selle ehitamine nõuab väga palju loodus- ja inimressurssi, mida annaks märksa paremini ära
Nagu oleks veel vähe Ernst & Youngi auklikust tasuvusuuringust, nüüd on saanud kinnitust ka see, et Rail Baltic ei
Nii Rail Balticu trassi kui ka Tartumaale planeeritava tselluloositehase puhul on ühe probleemina esile tõusnud küsimus — kes hakkab
Samal ajal kui Swissotellis alustati kahepäevast Rail Balticu foorumit “Rail Baltica Global Forum 2018”, oli hulk inimesi kogunenud hotelli
Juba pikemat aega on murelikele eestlastele tundunud, et riik teeb suhtelise jõukuse nimel kõik võimaliku rahaks ja see väljendub
Täna selgusid suhtekorraldusfirmad, kes hakkavad Balti riikides välja arendama Rail Balticu kommunikatsioonistrateegia aastateks 2020 kuni 2026. Seda tööd tehakse
Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektori Hendrik Hololei avaldus, nagu püsiks Rail Balticu arendus praegu ajakavas, on eksitav,
Soomlaste väitel on Rail Baltic kolme Balti riigi eralõbu, sest trassi mõlemad otsad ei tule sellega kaasa ning Euroopa
Teatavasti on inimeste vastuseisust hoolimata väikeses seltskonnas Euroopas ja ka meil Eestis kokku lepitud, et Rail Baltica tuleb valmis
Seoses Rail Balticu trassi rajamisega on tärganud huvi kruusa ja teiste maavarade kaevandamise vastu maakondades, kust tulevikuraudteed tahetakse läbi
Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused