Uued Uudised

Tallinna Linnavolikogu EKRE fraktsioon soovib avaldada umbusaldust abilinnapea Vladimir Svetile

Tallinna linnavolikogu Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) fraktsioon heidab abilinnapea Vladimir Svetile (Keskerakond) ette suutmatust hallata oma vastutusvaldkonda ning peab vajalikuks avaldada talle umbusaldust.

Tallinna linnavolikogu EKRE fraktsiooni juhi Mart Kallase sõnul umbusaldamine möödapääsmatu, sest Svetil puudub kontroll oma allasutuste ja alluvate tegevuse üle. „Abilinnapea on teinud juhtimisvigu, mis tulenevad ebapiisavatest analüüsidest ja ebaotstarbekast eelarvekasutusest, mis on pealinnale toonud kaasa pikkade tagajärgedega kahjud. Ühtlasi on tema möödalaskmised toimunud eirates avalikku arvamust ja minnes mööda kaasamise headest tavadest,“ ütles Mart Kallas.

„Loodame, et opositsioon mõistab Sveti umbusaldamise vajadust ja toetab algatust, ootame lisaks hääli ka koalitsioonist, kus on kindlasti saadikuid, kes mõtlevad samas suunas. Ootame Tallinna linnavolikogu kolleegidelt praktilist otsustamist, mitte truualamlikku parteipoliitikale kaasajooksmist.“

EKRE fraktsioon heidab ette, et sadama tramm on ebaotstarbeka marsruudiga, mille väljavalimisele ja kinnitamisele ei eelnenud avalikku arutelu, ei küsitud linnakodanike arvamust võimalike marsruutide osas, vaid otsustati kabinetivaikuses ehitada liin, mis ei kata sadama D-terminali reisijate vajadusi.

„2023. aasta suvekuudele ilma analüüsideta planeeritud teeremondid on Tallinna kesklinnas ja linnaasumites tekitanud olukorra, kus autoliiklus seisab suurtes ummikutes ning teeremondi piirkondade ärid lähevad pankrotti. Liikumine kesklinnas on raskendatud ja võimatu isegi jalakäijatel ning kergliiklejatel, sealhulgas on operatiivautode väljakutsepaika jõudmine raskendatud,“ osutas Kallas.

„Tallinna poolt soetatud liiklussimulaatoriga oleks saanud läbi analüüsida teetööde piirkondade mõjud, võimalikud parimad ümbersuunamised, fooritsüklite muudatused jm, kuid seda ei ole tehtud. Terve rida liikluskorralduse muudatusi, mis olid kavandatud valmima õppeaasta alguseks, viibivad.“

Kallas tõdes, et Tallinnasse on rajatud Euroopa standarditele mitte vastavaid ja kohati märgistamata liikluskünniseid, nn lamavaid politseinikke ja suve jooksul on neid juurde ehitatud. „Samuti on Sveti juhtimisel alates augustist muutunud buss nr 8 marsruut, olenemata kohaliku kogukonna tugevast vastuseisust. Muudatus on tehtud ette teatamata ja kohalikku elanikkonda aruteludesse kaasamata,“ märkis Kallas.

EKRE fraktsioon juhib tähelepanu, et Euroopa Rohelise pealinna tiitli taotlemisele ja projekti läbiviimiseks on kulutatud kümneid miljoneid eurosid. „Rohepealinn peaks taotlema inimsõbralikumat linnakeskkonda, selle asemel aga oleme saanud tolmuse ehitustandri ja rahvusvahelise mainekahju,“ nentis Kallas.

 

 

Exit mobile version