Kui sinus ei ole oravat: Reformierakonna seis on nii hapu, et isegi kauaaegne reklaamipartner lõpetas koostöö

Eesti,
- Updated
©Uued Uudised
Reformierakond vajab võimu selleks, et tema varasemad sigadused päevavalgele ei tuleks.

Pärast ebaõnnestunud värbamiskampaaniat „Kas sinus on oravat“, mille tulemusel kahanes Reformierakond kahe liikme võrra, teatas nende kauane reklaamipartner, et ei soovi enam koostööd teha.

Kontuur Leo Burnett nimeline reklaamiettevõte koos selle loovjuhi Urmas Villmanniga loobus Reformierakonnale reklaamikampaaniate tegemisest pärast seda, kui oli tegelenud sellega umbes 20 aastat. Kliendiks olnud erakond anti üle samas kontsernis Creative Union tegutsevale büroole Newton, vahendab ERR.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

“Ta [Villmann] ütles, et on teinud nii palju kampaaniaid, et ta on hakanud ennast juba kordama ja ta aktiivse või tegevloovjuhina ei soovi enam järgmist kampaaniat teha. Kuna kohalike valimisteni on piisavalt aega, siis on mõistlik aeg see vahetus teha,” märkis erakonna peasekretär Keldo.

 

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused