Tartu Postimehes ilmus kahemõtteline tervitus Tartu reklaamifirmalt Tartekplus, kes tegeleb muu hulgas ka liiklusmärkide ja viitade valmistamisega.
Üle poole külje laiutanud reklaamis soovis nimetatud aktsiaselts head Eesti Vabariigi aastapäeva, kus taamal oli lumine suusarada ja esiplaanil keelumärk, millel kujutatud Eesti rahvuslik rukilill, mis meenutab ühtlasi Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna logo.
Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.
Miks on rukilillel suusarajale sisenemine keelatud, jääb esmapilgul mõistatuseks, ent mõistatus saab hoobilt lahenduse, kui vaadata, mis mees on nimetatud ettevõtte juhatuse liige Ago Lempu – loomulikult on ta oma Facebooki portreepildile lisanud “tühisüdame”. Niisiis on tegemist järjekordse näitega “sallivusest” ja seda lõhestamist juurutatakse kõikidele eestlastele pühal tähtpäeval.
Igatahes on ülim maitsetus tõmmata vabariigi aastapäeval halba valgusesse Eesti sümboolikat.