Sotsiaalministeerium kutsub üles heatahtlikkusele skandaalse vähemusaktivisti plakatiga

Eesti,
- Updated
©UU
Heatahtlikkuskampaania nägu Keio Soomelt kristlaste arvamusest küll ei hoolinud, kui sellise mõnitava kaardi saatis.

Sotsiaalmeedias on tähelepanu äratanud sotsiaaministeeriumi uus kampaania, kus heatahtlikkust tahetakse saavutada selliste tegelaste abiga, kes on ühiskonnas niigi lõhesid tekitanud.

Sotsiaalministeerium kutsub oma kodulehel uuel aastal üles heatahtlikkusele kõigi inimeste suhtes, et igaüks saaks tunda end turvaliselt ja osaleda ühiskonnaelus. 6. jaanuarist 16. veebruarini kestev kampaania „Kõik on erinevad, kuid sama palju inimesed“ toob tähelepanu keskmesse lood koolikiusamisest, võõrtööjõust, rahvusvähemustest, puudega inimestest ja usulistest veendumustest. Oma näo on kampaaniale andnud ka räppar Gameboy Tetris, laulja ja näitleja Sandra Ashilevi, flöödimängija Maarja Haamer ning dirigent Keio Soomelt.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

“Millegipärast kuulub teise nahavärvi, nägemispuude jmt juurde komplekti ka homoseksuaalne käitumine. Möönan, et viimatinimetatud inimesed võivad saada ebaõiglase ja ebainimliku kohtlemise osaliseks pelgalt oma kalduvuse pärast. Mõistan selle üheselt hukka,” kirjutab sotsiaalmeedias Illimar Toomelt. “Teisalt vaatab mulle ühelt kampaania plakatilt vastu homoaktivist, kes hiljuti tervitas oma oponente amelevaid mehi kujutava jõulukaardiga. Plakatil olev väide “Teiste elu ei muutu sellest, milline ma olen” kehtib üksnes juhul, kui ütlejal puudub igasugune kontakt teiste inimestega. Kui ma olen agressiivne, ülbe, teiste arvamuste ja tunnetega mitte arvestav, nõuan endale teiste inimeste arvel eriõigusi, siis muutub teiste inimeste elu minu võrra halvemaks. Ning vastupidi. Kui inimese avalik kuvand kisendab: “Teiste inimeste elu – see tähendab: nende hoiakud ja arvamused, mõtted ja tundedki – peavad muutuma selle pärast, milline ma olen!”, siis ei ole vastupidine sõnum, olgugi esitatud kasvõi meetritekõrgusel tänavaplakatil, lihtsalt veenev.”

“Sotsiaalministeerium on leidnud taas uue võimaluse maksumaksjate raha tuulde loopimiseks, tuues tänavatele suured postrid homoaktivist Keio Soomeltist, justkui oleks tegu mingi eeskujuliku kangelasega. Miks peab riik sellise asjaga tegelema? Ja miks peab sellise asjaga tegelema valitsus, mille kolmest osapoolest kaks nimetavad end konservatiivseks? Kui väidetakse, et tegu on vaid sotsiaalministeeriumi vastutusvaldkonnaga, kuhu teised valitsuse liikmed ärgu sekkugu, siis võiksid siseminister ja rahvastikuminister korraldada vastuseks kolm korda suurema eelarvega tänavakampaania pereväärtuste esiletõstmiseks ja sündimata laste eluõiguse kaitsmiseks. Andke aga minna, Mart Helme ja Riina Solman!” lisab Varro Vooglaid.

Homoaktivist Keio Soomelt on tõestanud, et tema küll kaitsmist ei vaja – ta on koos oma agendaga just ründav pool, sealhulgas ka LGBTI filmifestivali Festheart raames. Sotsiaalministeerium aga võiks kampaaniates hoiduda inimestest, kelle esiletõstmine annab üritusele nagunii tagasilöögi.

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused