Vabaõhumuuseumi uus logo vihjab arheofuturismile

Eesti,
- Updated
Faye would approve

Eesti Vabaõhumuuseum esitles neljapäeval uut logo ja uuendatud visuaalset identiteeti, mis on loodud koostöös agentuuriga AdAngels, teatas muuseum oma kodulehel.

„Uus logo kannab endas kõigi meie jaoks oluliseid sõnumeid: tugineme traditsioonidele ja väärtustame kultuuripärandit, muutes neid kaasaegsele inimesele mõistetavaks ning kasutades seejuures moodsaid lahendusi ja kaasaegset tehnikat,“ rääkis muuseumi sihtasutuse juhatuse liige Merike Lang pressiteate sõnul.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Selline teemakäsitlus tekitab paljuski paralleele prantsuse uusparempoolse filosoofi Guillaume Faye’ raamatuga “Arheofuturism“, mis anti esimest korda välja 1999. aastal.

„Faye usub, et parempoolsuse tulevik nõuab ülesaamist lahkhelidest nende vahel, kes soovivad mineviku traditsioonide taaselustamist, ja nende, kes kutsuvad üles rajama uusi sotsiaalseid ja tehnoloogilisi vorme, luues sünteesi, mis võimendab mõlema tugevusi ja kammitseb kummagi liialdusi — arheofuturismi. Samuti
/—/ analüüsib Faye jätkuvat kahju, mida põhjustab Lääne liberalism, poliitiline inerts, piiramatu immigratsioon ja etniline omaviha,” ütleb raamatu tagakaanetekst.

Tähelepanu!

Kuna küberrünnakud aina sagenevad ning Facebook ei ole spämmi tõkestamiseks juba pika aja jooksul midagi ette võtnud, siis olime sunnitud Facebooki kaudu artiklite kommenteerimist piirama.

Anonüümse kommentaari lisamise võimaluse jätsime avatuks.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused