Uued Uudised

Vabaõhumuuseumi uus logo vihjab arheofuturismile

Eesti Vabaõhumuuseum esitles neljapäeval uut logo ja uuendatud visuaalset identiteeti, mis on loodud koostöös agentuuriga AdAngels, teatas muuseum oma kodulehel.

„Uus logo kannab endas kõigi meie jaoks oluliseid sõnumeid: tugineme traditsioonidele ja väärtustame kultuuripärandit, muutes neid kaasaegsele inimesele mõistetavaks ning kasutades seejuures moodsaid lahendusi ja kaasaegset tehnikat,“ rääkis muuseumi sihtasutuse juhatuse liige Merike Lang pressiteate sõnul.

Selline teemakäsitlus tekitab paljuski paralleele prantsuse uusparempoolse filosoofi Guillaume Faye’ raamatuga “Arheofuturism“, mis anti esimest korda välja 1999. aastal.

„Faye usub, et parempoolsuse tulevik nõuab ülesaamist lahkhelidest nende vahel, kes soovivad mineviku traditsioonide taaselustamist, ja nende, kes kutsuvad üles rajama uusi sotsiaalseid ja tehnoloogilisi vorme, luues sünteesi, mis võimendab mõlema tugevusi ja kammitseb kummagi liialdusi — arheofuturismi. Samuti
/—/ analüüsib Faye jätkuvat kahju, mida põhjustab Lääne liberalism, poliitiline inerts, piiramatu immigratsioon ja etniline omaviha,” ütleb raamatu tagakaanetekst.

Exit mobile version