Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Kord must, kord valge, nüüd sai BMW logo endale vikerkaarevärvid

-
01.07.2020
BMW logo
© Scanpix

BMW muutis oma Facebooki profiilipildis asuva ajaloolise logo musta osa vikerkaarevärviliseks, et rõhutada sellisel kummalisel moel oma meelsust.Või pigem on raskest ajast tingitud müügitrikk.

Juurde on lisatud: „Me elame mitmekesisuses. Me usume avatud kultuuri, kus kedagi ei tohi etnilise päritolu, nahavärvi, rahvuse, soo, usu, puude või vanuse tõttu ebasoodsamas olukorras olla, soosida ega ahistada. Ei meie ettevõttes ega ka sotsiaalmeedia kanalites pole ruumi vihkamisele ega lugupidamatusele.“

Samas teatas teine kuulus Saksa autotootja Mercedes, et värvib oma hõbeda vormeli hoopis mustaks.

Nõnda on rassihüsteeria taandunud värvi- ja sümbolisõjale, kus valitseb tohutu segadus ning mitte keegi ei saa enam täpselt aru, mis värv parasjagu tabu on.

Samal ajal on tähelepanuväärne, et BMW Saudi-Araabia, Ühendemiraatide ja teiste Lähis-Ida maade sotsiaalmeedia lehtedel vikerkaarevärve ei esitlenud. Kas homoteema polegi nii universaalne, et hõlmaks kõiku kultuure.

Põhiline mure on BMW-l pigem see, et oma kaubast lahti saada, seda eriti ajal, mil automüük koroonakriisi tõttu drastiliselt langes.