Isamaa ja Res Publica Liit tunnustab 200 000 eurot maksma läinud “oksendavat siili”

Isamaa ja Res Publica Liit tunnustab 200 000 eurot maksma läinud “oksendavat siili”

16.01.2017

Erakond Isamaa ja Res Publica Liit (IRL) leiab, et reedel avalikustatud Eesti uue brändikontseptsiooni (rahva seas tuntud kui oksendav siil) loonud meeskond väärib nähtud vaeva eest tunnustust.

“Eesti brändimeeskond on palju vaeva näinud ja selle eest väärivad nad kindlasti tunnustust. Eesti inimesed, puhas loodus ja digitaalsed teenused – nende tunnuste kaudu saab ennast tutvustada küll,” seisab IRL-i Facebooki leheküljel.

IRLi heakskiit palju pahameelt tekitanud Eesti brändile on seda üllatuslikum, et uues kontseptsioonis on loobutud igasugustest viidetest Eesti rahvuslikule sümboolikale. Eesti esisallija Helen Sildna on avaldanud siirast heameelt, et uue brändiga saab Eesti “lõpuks lahti rukkilillepurusest rahvusromantikast”.

Eesti brändiuuenduse maksumus on 200 000 eurot, millest 30 000 oli kavandatud märgi leidmisele. Aastal 2002 loodud Eesti brändi “Welcome to Estonia” loomine läks maksma üle 13 miljoni krooni ehk 830 000 eurot.

Loe lisaks:

Urmas Espenberg: kuulekas disainimeeskond täitis globalistide ülesande – pidetu amööb on sündinud

 

 

Kommentaarid