Pärast ebaõnnestunud värbamiskampaaniat „Kas sinus on oravat“, mille tulemusel kahanes Reformierakond kahe liikme võrra, teatas nende kauane reklaamipartner, et ei soovi enam koostööd teha.
Kontuur Leo Burnett nimeline reklaamiettevõte koos selle loovjuhi Urmas Villmanniga loobus Reformierakonnale reklaamikampaaniate tegemisest pärast seda, kui oli tegelenud sellega umbes 20 aastat. Kliendiks olnud erakond anti üle samas kontsernis Creative Union tegutsevale büroole Newton, vahendab ERR.
“Ta [Villmann] ütles, et on teinud nii palju kampaaniaid, et ta on hakanud ennast juba kordama ja ta aktiivse või tegevloovjuhina ei soovi enam järgmist kampaaniat teha. Kuna kohalike valimisteni on piisavalt aega, siis on mõistlik aeg see vahetus teha,” märkis erakonna peasekretär Keldo.