Ekspress Meedia otsustas oma nime muuta ja valis selleks Delfi, mille maine pole just eriti kiita.
AS-i Ekspress Grupp tütarettevõte AS Ekspress Meedia tegutseb alates 1. septembrist uue ärinime Delfi Meedia AS all. Kuna Delfi tuntus on meediatarbijate seas väga suur, otsustasid omanikud nimetada kogu ettevõtte selle tugevaima digibrändi järgi, teatas Ekspress börsile, vahendab BNS.
Omanikud on pisut eksiteel: Delfi nimi võib kuulus olla, aga sellel on ka sopameedia maine juures, seda juba ajast, mil Delfi kommentaariumi tähendas sõimu ja ruigamist (venekeelne Delfi on endiselt selline ja veel eriti Eesti-vaenulikult). Delfi tähendab kollast ajakirjandust koos kõmu ja sopaloopimisega.
Delfi on oma maine kaotanud ka “faktikontrolli” kaudu, mis on sedavõrd ideoloogiliselt kallutatud ja ebaprofessionaalne, et selle üle naerdakse avalikult ka akadeemilistes ringkondades.
Aastaid tagasi korraldati küsitlus, mille järgi selgus, et Delfi oli loetavaim meediakanal, kuid usaldatavuselt ei mahtunud ta isegi kolme esimese hulka, kusjuures enamusaldatavaima erameediakanali ehk Postimehe usaldatavus oli 20% ringis, Delfil seega veelgi madalam.
Ekspress Meedia on kehva ajakirjandusliku kvaliteediga grupp – Eesti Ekspress on tuntud vandenõuskeemide kokkukirjutajana, Maaleht on kaotanud maarahva lehe maine ja muutunud homoagenda edastajaks, Eesti Päevaleht on silmnähtavalt sotsialistlik ja nii edasi. Nüüd kinnistatakse kõike seda Delfi nimega.
Uued Uudised