Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

“Idufirma” Bolt tahab palju saada ja vähe anda

-
09.05.2024
Kes teab, kas Bolti auto roolis on kompetentne juht või mõni skeemitaja?
© UU

Boltist on saanud firma, mis millegi eest vastutada ei taha, küll aga laiendab oma mõju igale poole.

Kui jätta tuleviku linnatransport Boltile ja kastikatele, siis lõpeb asi nii, et juhid sõidavad ühes kuus üle 300 tunni ehk puhkepäevadeta üle kümne tunni päevas ning liiklus muutub väga ohtlikuks.

ERR kirjutab: “Pere: on tark kuulata, kuidas näeb Tallinna rattaringlust tipptegija Bolt” ehk “Mul oli huvitav arutada Boltiga, kuidas nemad näevad liikuvusreformi ja võimalikku koostööd riigiga. /…/ Seetõttu on tark kuulata, kuidas Eesti üks absoluutselt suurimaid firmasid, maailma tipptegijaid selles vallas, seda punkti näevad ja kas ja millist koostööd oleks võimalik nendega sellel teemal teha,” rääkis Pärtel-Peeter Pere ERR-ile.

Samas kirjutab ERR ka seda: “Bolti taksode roolis leidub 10 tundi päevas puhkepäevadeta sõitvaid juhte”. Ehk siis: “Bolti juhtide seas on neid, kes sõidavad ühes kuus üle 300 tunni ehk puhkepäevadeta üle kümne tunni päevas, põhjendades seda vajadusega mõistlik teenistus säilitada. /…/ Nüüd enam boonuseid pole, sest teistest riikidest siia tulnud juhte on sedavõrd palju.

Politsei arusaama kohaselt on väsinuna rooli istumine võrreldav joobes juhtimisega, sest inimesel väheneb reageerimiskiirus ja hajub tähelepanu. Bolt siiski otseselt äpitaksode juhtide tööaja reguleerimisse ei sekku. Ettevõtte sõiduteenuse juht Oscar Rõõm ütles, et Bolti platvormil töötavad juhid on iseseisvad teenusepakkujad, kes ise otsustavad, millal ja kui kaua nad platvormil teenust osutavad.”

See on tüüpiline boltilik lähenemine: rabame võimalikult palju liiklemisvõimaluste pakkumisi oma kõhu alla, aga me ei vastuta millegi eest, ei töötajate ega liiklusohutuse eest. Linnavalitsemises osalev Pärtel-Peeter Pere aga soosib igasugust “roheskeemitamist”.

Uued Uudised