Sotsiaalmeedias levib üks kirjeldus, kus praegust ülikallist börsielektrit võrreldakse variandiga, kui seda kasutataks rongipiletite puhul.
* Hinnataseme kujundab kõige kallim rongiteenuse pakkuja. Balti regioonis on selleks Gulbene-Aluksne kitsarööpmeline turismiraudtee liin, mille auruveduri ülalpidamiskulud on väga suured.
* Rongipileteid hakkab pakkuma kümmekond ettevõtet, kuid reaalsuses sõidavad meil ikka ainult Elroni porgandid.
* Homne pilet Tartust Tallinna võib maksta 5 eurot, aga võib maksta ka 246 eurot. Hind selgub alles siis, kui oled juba rongi istunud.
* Öösel saaks sõita peaaegu tasuta. Kahjuks öösel ühtegi rongi ei välju.
* Tartu pileti hinda mõjutab otseselt reisijate päevane hulk Stockholmi keskvaksalis.
* Kui Suomen Valtion Rautatiet hakkab streikima, veetakse pooled Eesti rongid ajutiselt sõitma Soome.
* Raudtee-asjandus muutub rahva seas erakordselt populaarseks, kõik arutlevad rongide erinevate tehniliste lahenduste ning veduritüüpide plusside ja miinuste üle.
* Levivad legendid oskuslike rongisõitjate kohta, kes on saanud endale erakordselt soodsa kuupileti-lepingu.
* Riik pakub börsivälist universaalrongiteenust, mis erineb börsipaketist lihtsalt selle poolest, et odava pileti peale juhtumine on välistatud.