Delfi/EPL-i ajakirjanik Vilja Kiisler on üllitanud pahatahtliku ja laimava loo “Henn Põlluaas riputas oma kabineti seinale enda ja oma naise teosed”.
Loo lõpus on kirjas: “Seda, mismoodi Põlluaas arvustab kunstiteoseid, mille autorit ja pealkirja ta ei tea, saab vaadata siit.”
Samas näitab Kiisler ise täie rauaga üles oma ebakompetentsust – loo aknapildi allkiri kõlab: “Henn Põlluaas oma teosega.” Tegelikult on pildil Adamson-Ericu loodud „Põhjarannik”. Praeguseks on pildiallkirjad muudetud.
Järgmise pildi allkirjaks on “Henn Põlluaasa abikaasa teos riigikogu esimehe kabinetis”. Tegelikult on tegu Riigikogu esimehe enda maaliga. Lisaks ei erista Kiisler Henn Põlluaasa abikaasa tehtud loodusfotot maalist.
Siit soovitus Vilja Kiislerile – enne kui hakata teisi kunstivõhiklikkuses süüdistama, tuleks endal asjad selgeks teha. EKRE-vastasest vihast pimestatud ajakirjanik aga ei tundu enam vahendeid valivat.
Riigikogu esimees Henn Põlluaas aga ütles Kiislerile selgituseks: “Mulle jääb sügavalt arusaamatuks, miks ei tohiks ma sisustada omaenda kabinetti omaenda ja abikaasa piltidega. /…/ Täiesti loomulik, et igaüks vaatab kunsti läbi oma silmade ja ta eelistab seda, mis talle meeldib. Ma ei näe selles midagi halba, ma ei näe selles isegi teemat, mida te püüate siin üles kiskuda.”
Henn Põlluaas esitas Vilja Kiislerile kutse tulla Riigikogusse ja kunstiteostega seonduv ise üle vaadata, kuid ajakirjanik ei võtnud kutset vastu.
Tõepoolest, kas ajakirjandusel pole enam teemasid, et meediaruumi raisatakse oma antipaatiate väljendamiseks?
UU