Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Hirmutav ja agressiivne multikultipropaganda Tallinna avalikus ruumis: “Kes me oleme?” – “Varsti saad teada!”

-
19.09.2022
“Rassilist mitmekesisust” tutvustav kampaania.
© UU

Kui vene keel ja meel on Tallinna vallutanud peaaegu märkamatult, siis läänepoolse sisserände tutvustamiseks võtab liberaalide juhitav riik ette propagandakampaaniaid, et ka “rassiline mitmekesisus” silma torkaks ja alateadvusesse pidama jääks.

Jaani kirikul kõrval ja Vabaduse platsi läheduses tutvustab Global Gateway reklaamikampaania WhoWeAre Euroopa Liidu tähetede all mustanahalist ja all ütleb tekst: “Varsti saad teada!” Paljulubav, agressiivne ja hirmutav. Kui poleks kitlit, arvaks, et Tartu Ülikooli rassismis süüdistanud nigeerlanna lubab BLM-i või Boko Harami siia tuua, aga nüüd ennustab see kas migrantidega tulevaid haigusi või siis Musta Mandri “tippspetsialistide saabumist”.

Uutele Uudistele on juba varemgi tähelepanu sellele juhitud, kuidas mustanahalisi on hakatud massiliselt reklaamides kasutama: õppeaasta alguse plakatitel oli kohalike valgete laste kõrval näha ka šokolaadikarva lapsukesi, üks Eesti bränd kutsub oma üritusele mustade abiga, poodide moeplakatitel on selline rassiline rikkus, mida päriselus veel pole ja nii edasi.

Asi pole sugugi selle märkajate rassismis, vaid võimupoliitikute teadlikus poliitikas, mille eesmärgiks on Eesti ühiskonna harjutamine multikultuursusega, mis rahvusriigi jaoks on ohtlik trend. Sama nippi kasutab ka LGBT-agenda, kes tahabki igal pool agressiivselt esinedes ühiskonna endaga ära harjutada, ta toimuva suhtes tuimaks muuta ja siis loorbereid lõigata.

Selline poliitika on viljakas olnud: musti on Tallinna linnapildis juba palju ja üha vähem neist on tudengeid, sest aafrika mammad lükkavad siin lapsevankreid ja paljud aafriklased pole enam kuidagi õppurieas. Sel suvel võis tänavatel näha lausa Aafrika moetrendi, musti mehi maani ulatuvas kollases hõlstis.

Reformierakond loob rahvusriigi asemele multikultuurset ühiskonda ja sinna kuulub lisaks üle Vahemere tulnud “erinevustele” ka venestamine – peaasi, et eestlaste protsent rahvastikuks langeks, olgu siis “uuseestlasteks” neegrid, mustlased, venelased, ukrainlased või veel keegi.

Global Gateway reklaam aga on tõepoolest nagu apokalüpsise-ennustus.

Uued Uudised