Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee
 

Kliimahullud eurokraadid viivad Euroopa kaosesse

-
31.03.2023
Kongo lapstööline kõnnib kaevandusautode kõrval Lumumbashis.
© Scanpix

Euroopa Liit on kliimasekti käes ja toimivaid autosid siin varsti enam pole. Eurokraadid rikuvad Euroopa majanduse, toovad sellesse viletsuse ja kaose.

Eurokraadid otsustasid keelata sisepõlemismootoriga autode registreerimise ja see tähendab Euroopa majanduse hävitamist, valikuvabaduse ja meie eluviiside võtmist. Euroopa langeb viletsusse ja kaosesse. Poola peaks avalikult ja valjuhäälselt teatama, et ei allu sellele hullumeelsele otsusele.

Pole midagi sellest, et Euroopa on suure majanduskriisi või vähemalt finantskriisi lävel ja et inflatsioon on peaaegu kõigis kontinendi riikides viimaste aastakümnete kõrgeim. Et ta lakub pärast pandeemiat haavu ja miljonid inimesed ehitavad üles oma laastatud ettevõtteid. Tühiasi, et EL on sattunud energiakriisi ja selle väravas on sõda. Hullusid ei peata miski.

Pärast 2035. aastat ei saa EL-is registreerida nii sisepõlemismootoriga sõiduautosid kui ka kaubikuid, sest EL-i ja selle üksikuid riike juhivad täna hullud kliimasekti liikmed. Varem kiitsid selle otsuse heaks Euroopa Parlament ja Euroopa Ülemkogu, nagu mulda Euroopa hauale kühveldades.

Need inimesed viivad Euroopa katastroofi. Oma hullumeelse kliimapoliitikaga viisid nad meid jub energiakriisi ja tohutu inflatsioonini, võimaldasid Vene režiimil Ukrainas sõda alustada ja nüüd jälle otsustavad, kas ja kuidas 500 miljonit eurooplast tulevikus reisivad ja liiguvad. Ainus riik, kes hääletas vastu, oli Poola. Itaalia, Bulgaaria ja Rumeenia jäid erapooletuks.

Pole vahet, kas väiksemad ja nõrgemad riigid nagu Läänemeremaad või Saksamaa praegune suurim liitlane Ungari hääletasid poolt oletatava mure pärast kliima pärast või surve ja hirmu tõttu, et Brüsseli laualt kukub midagi maha. See on rumal, lühinägelik ja väga kahjustav otsus.

Saksamaa mäng

Muidugi püüavad sakslased oma mängu mängida ja plaanivad, kuidas korraldada mingite e-kütuste või sünteetiliste, väidetavalt puhaste nagu liilia, kasutamist. Ei saa välistada, et Saksa autotootjad panevad nagu varemgi laiaulatuslikult toime pettusi, näitamaks, et nende mootorid vastavad EL-i heitgaasinormile ja kummivahukommid lendavad väljalasketorudest välja. 2015. aastal avastas USA keskkonnakaitseagentuur, et Volkswagen paigaldas oma autodesse tarkvara, mis võimaldas manipuleerida heitgaasisüsteemi heitgaaside mõõtmise tulemustega. Pettus kestis 6 aastat.

Igal juhul on see eurokraatide kinnisideeks ja neil pole õrna aimugi, mida nad tegelikult teevad. Kõikide autode CO2 heitmed Euroopas ei mõjuta kliimat, atmosfääri ja minimaalseltki linnade sudu teket. See on kohalik nähtus ja peaaegu ei sõltu autode heitgaasidest. Kui liberaalist Varssavi linnapea Rafał Trzaskowski ütleb, et piirab autode liikumist Poola pealinnas, sest tahab võidelda suduga, tähendab see, et tal pole õrna aimugi, millest ta räägib, mis on sudu ja kust see tuleb.

Eurokraatide hullumeelsuse mõistmiseks tuleb kõik õigesse proportsiooni seada. EL eraldab süsinikdioksiidi ekvivalendis ligikaudu 3 miljardit tonni kasvuhoonegaase. See moodustab umbes 8% ülemaailmsetest heitkogustest. 1/4 moodustab transport, millest 70% moodustab maanteetransport. Maailma mastaabis moodustab see 1,5% ülemaailmsetest heitkogustest – umbes 500 miljonit tonni. Maa atmosfäär on 5 kvadriljonit tonni – 5 korda 10 viieteistkümnenda astmeni – 500000000000000000. Need autode heitgaasid on 0,00000000000001% atmosfäärist.

Sellele viitas Nobeli füüsikaauhinna laureaat, Norra professor Ivar Glaever, kui ütles suurde saali kogunenud publikule, et tiku põletamine selles ruumis avaldab õhu koostisele suuremat mõju kui 3 aastat kõigi maailma autode heitgaaside kogust atmosfääris. Euroopas on Venemaa suurim saasteallikas ja eurokraadid panevad 0,0000000000001% oma kujuteldava kahju tõttu kriipsu peale meie jõukusele, vabadusele ja elustiilile. Nad on valmis selle kõik hävitama, et võidelda mõne fantoomiga oma kinnisideede nimel.

Kõik see toimub ajal, mil liidu alamad on äsja lakanud värisemast, et talvel külmuvad nad elektripuuduse või selle meeletute hindade tõttu ära. Ja ka ajal, mil maailma 12 miljoni elektrisõiduki hulgas pole praktiliselt veokeid, selliseid, mis veaksid kaupa ja suudaksid näiteks tuua rapsiseemnejahu Ukrainast Saksamaale maitsvate vegan-vorstide jaoks; on vaid linnas ringi veerevad, mida kasutatakse prügikastide tühjendamiseks ja seejärel laetakse neid garaažis öö läbi. On prototüüpe, mis sobivad vaid õhu vedamiseks. Volvo ehitatud veok lõhkus aasta rekordi, läbides ühe laadimisega 1099 km – aga see sõitis tühjalt, keskmiselt 50 km/h, takistusteta rajal, siledal nagu president von der Leyeni aju.

Tänapäeval pole maailmas ühtegi elektrikaubikut, mis tonni ehitusmaterjaliga koormatuna läbiks 100 km ja jõuaks talvel Bukowina Tatrzańska ringristmikule. Pole ühtegi kaubaautot, bussi või veoautot, mis laadituna läbiks Karpaatide mäed, rääkimata Püreneedest, Alpidest jne. Krynicasse ei sisene talvel midagi ja see on eurokraatide hulluse tegelik mõõde. Nad arvavad, et autod on svaid elleks, et Brüsselis, Berliinis või Pariisis ringi liikuda ning neid Cannes’is ja Marbellas rentida.

Kuigi ideest tööstuseni on pikk tee ja 2023. aastal pole kellelgi õrna aimugi, kuidas ehitada tõhusat elektrilist kaubaautot, on plaanis 2035. aastal need mööda Euroopat siblima panna. Valitsejad ja omanikud juba arvavad teadvat, milliseid leiutisi ja avastusi tulevikus tehakse. Nad arvavad teadvat, et 2037. aastal võtavad autod laadimisel sama palju aega, kui täna kulub tankimiseks, kuigi Euroopas korrusmajade alla parklatesse miljoneid jaamu ei rajata.

Nad usuvad end teadvat, millised avastused peagi ees ootavad, hinnates elektriautode akude mahtuvust ja eluiga. Nad teavad ka elektriautode hindu aastal 2035, sest need pidavat sisepõlemise omad välja vahetama, seega peavad need olema võrdselt saadaval. Või äkki peaksid need olema kättesaamatud ja inimkond peaks kodus ekraani ees istuma, mitte randades ega mägedes ringi kolama ja isandai segama?

Hullumeelsust propageeriv Frans Timmermans väidab, et tema teab, kuidas hakkavad töötama akude tootmiseks vajalikud koobaltikaevandused või kus on veel avastamata maardlaid. 2014. aastal hindas UNICEF, et Kongo Demokraatlikus Vabariigis, kust pärineb 60 protsenti maailma koobaltist, kaevandavad 40 000 last 2 dollari eest päevas miljoneid tonne maaki, et seda metalli saada. Sellest ajast alates on tootmine kasvanud 2 korda.

Praegu on maailmas vaid 12 miljonit elektriautot ja ainuüksi ELis 300 miljonit sisepõlemismootoriga autot. Timmermans luges kindlasti kokku, kui palju Kongo lapsi on vaja, et kaevata miljardeid tonne maaki 300 miljoni uue ökoauto jaoks, mis vahetavad mõistliku aja jooksul välja sisepõlemismootorid. Ja kui ta ei tea, küsib ta justiitsvolinikult Didier Reyndersilt.

Ükskõik, kuidas Kongo lapsed ka ei üritaks, kuidas neid taga piitsutada, ei kaeva nad eurokraatide jaoks piisavalt liitiumi ega koobaltit. Ükski elektriseade ei vii Przechlewko elanikke Przechlewosse, et nad saaksid oma ostukotid kilomeetrite kaupa bussipeatusest oma majani lumesajus lohistada. See on nn linnaaktivistide röögatus telestuudiotes koorumas.

Autoga reisimisest saab enamikule inimestele kättesaamatu luksus. Selles ei kahtle isegi suurte autokontsernide juhid ehk inimesed, kellel erinevalt EL-i ametnikest on mingigi võime tulevikku ennustada. BMW tegevjuht Oliver Zipse rääkis sellest oma visiidil USA-sse seoses uue 1,7 miljardi dollari suuruse investeeringu väljakuulutamisega. Tema sõnul ei viita miski sellele, et sisepõlemismootor lähema 15 aasta jooksul ära kaoks.

Sarnasel seisukohal on ka Renault juht Luca de Meo, kes meenutas Pariisi autonäitusel, et 8 aastat tagasi ennustati, et 5 aasta jooksul toimub akutootmise kulude suur langus. Midagi sellist ei juhtunud. Viimase kuue kuu jooksul on koobalti hind tõusnud 100%. Toorainekulud moodustavad täna 80 protsenti akude hinnast.

Kliimasekti eurokraatide hullumeelne poliitika on üks põhjusi, miks Euroopa Liit on praktiliselt ainus regioon maailmas, mis majanduslikult ei arene. Selliste riikide nagu Hispaania, Itaalia, Portugali, Kreeka, Prantsusmaa ja Küprose SKT on madalam kui 2008. aastal. Liidu liikumapanev jõud on uued liikmed endisest sotsialismimaade leerist.

Hullu otsuse tagajärjed ei avaldu mitte 2035. aastal, vaid peagi. Autotööstuse ettevõtted lõpetavad investeeringud sisepõlemismootorite uurimis- ja arendustegevusse. Nad vähendavad aeglaselt tootmist ja autod lähevad aina kallimaks. Poolas on auto keskmine vanus 13 aastat. Peagi muutub Euroopa tohutuks vanaraualaoks.

Elektriautode ajalugu on sarnaselt sisepõlemismootoriga autodele umbes 120 aastat vana. Nad ei vallutanud maailma. Kuni 2035. aastani ei toimu läbimurret isegi elektriautodele sobiva taristu rajamisel. Poola, Rumeenia, Slovakkia, Bulgaaria, Kreeka, Portugali jm linnades ja külades ei veere 15 aasta pärast elektriautod. Eurokraadid tapavad transpordi Euroopas ja järelikult kogu majanduse. 20 aasta pärast me ei lähe lastega puhkusele ega nädalavahetusele.

Hiljemalt pärast sügisesi valimisi Poolas, mis kõik viitavad PiS-i võitmisele, peaks uus valitsus ühemõtteliselt, ilma igasuguse varjamiseta teatama, et ei vii ellu pöörast EL-i poliitikat, et Poola ei tee koos ülejäänud Euroopaga enesetappu. Pole vaja oodata 2026. aastat ja loota selle idiootse autode kohta tehtud otsuse võimalikule revideerimisele. Peab olema selge seisukoht, et me ei osale hulluses ja me ei lähe järsku miljonite soojuspumpade paigaldamisele ega kleebi miljoneid maju vahtpolüstürooliga või millega iganes, sest meil on palju tähtsamad asjad meeles kui meeldimine kliimasekti friikidele. Vajadusel peaks Poola juhtima mässu, mis eemaldab EL-i hullud võimult.

Darius Matuszak, wPolityce.pl