Pärast seda, kui kommentaatorid märkasid, et Amazoni uus osturakenduse äpp näeb välja nagu Adolf Hitler, muudeti kiiresti seda logo. BBC vahendab, et jaanuaris lansseeritud ikoon kujutab sinise lindi riba Amazoni “naeratuse” logo kohal. Kuid mõned vaatlejad ütlesid, et see sarnaneb natside diktaatoriga seotud „hambaharja-vuntsidega“.
Tehnoloogiagigant on nüüdseks klientide tagasiside põhjal disaini vahetanud volditud siniseks lindiks.
Brändiagentuuri Coley Porter Belli tegevjuht Vicky Bullen ütles: „Kahjuks seostatakse Amazoni pakilindi visualiseerimist originaallogol kohe Hitleri vuntsidega, kuna see kuju on igavesti kinnistunud meie alateadvusesse – see pole parim kaubamärgitunnus ettevõttele, kes soovib lävel rõõmu valmistada.“
Nutitelefonides ja tahvelarvutites kuvatav rakenduse logo näitas varem ostukäru graafikat.
Amazon ütles: “Kujundasime uue ikooni, et äratada ootusärevust, põnevust ja rõõmu, kui kliendid alustavad oma telefoniga ostureisi, nagu nad näevad ka meie kaste ukse ees.”
Üks klient säutsus: „Minu vanemad kasutavad Amazoni peaaegu iga päev. Nüüd lähevad nad kaduma. Kui nad küsivad, kuhu Amazon on kadunud, ütlen neile, et nad otsiksid raha Hitlerilt.”
Allikas: BBC News