Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

President Kaljulaid räägib demokraatlikest vabadustest – kuid seda vaid globalisti pilgu läbi

-
15.08.2018
Kas selline keelumärk käib kokku demokraatlike õigustega?
© UU

President Kersti Kaljulaid väljendas teisipäeva õhtul okupatsioonide muuseumis kõneldes muret vabaduse kättesaadavuse üle, kuid tema arusaam õigusest olla vaba erineb ilmselt tugevasti rahvuskonservatiivsest vaatest.

“Demokraatlikud vabadused, mis muidu tundusid instinktiivselt arusaadavad, on tänases maailmas tihti taas ka küsimärgi all. Ka kohtades, kus me oleme alati arvanud, et neid küsimusi ei hakata mitte kunagi küsima. See on hiiliv protsess, millele tuleb kogu aeg, iga päev vastu seista,” ütles president oma kõnes.

Tahaks väga loota, et Kaljulaid pidas silmas seda, kuidas paljudes Lääne-Euroopa riikides ei tohi enam avaldada avalikku vastuseisu geiagenda propagandale, migrantide sisseveole ja riikide suveräänsuse piiramisele Brüsseli poolt ega seada kahtluse alla niinimetatud “euroopalikke väärtusi”. Samuti seda, kuidas Suurbritannias saadetakse islamofoobia-süüdistusega vanglasse neid, kes paljastavad moslemipedofiilide võrgustikku.

Aga ei, süda ütleb, et president räägib “küsimärkide” puhul sellest, kuidas paljud inimesed tahavad traditsioonilist peret ega taha homoseksualismi heaks kiita, nad tahavad turvalist kodu ja mitte pagulasmasse – Kaljulaidi “demokraatlikud vabadused” on alati tähendanud globalismi ja multikultuursuse takistamatut levitamist.

“Kas vabadus on võimalik ühele osale ühiskonnast nii, et ta ei ole kättesaadav teisele osale ühiskonnast? Kas vabadus on miski, mida saab meilt võtta ainult mõni teine riik, otsene okupatsioon, või saame me seda võtta ka iseendilt?” küsib president.

Piisab sellest, kui kiigata põhjanaabrite soomlaste juurde, kus inimesi on juba vihaõhutamises süüdi mõistetud puhtalt sõnade eest, et nad ei taha islamit Soomesse – näiteks Põlissoomlaste liidrit Jussi Halla-ahot. Aga vabaduse saab tõesti võtta ka iseendalt, selleks on vaja vaid poliitkorrektsust, seda kuritegelikku väljamõeldist, mis on Läänes paljude tragöödiateni viinud, sest pagulaste kuritegevusest ei tohtinud pikka aega rääkida.

Vabaduse on suur osa Eestist juba iseendale keelanud, sealhulgas kõik viis kartellierakonda, kes ei vaidle vastu Eesti suveräänsuse piiramisele ning ründavad EKRE-t, kes seda teha ei luba. Föderaliseeruvas EL-is on vabadusi juba kõvasti kärbitud ja ühiskond on sellega kaasa läinud, ainult Poola, Ungari, Itaalia, Austria ja veel mõned riigid hoiavad õigust olla ise otsustaja.

Vabadusele on enda jaoks piirangud peale pannud ka Eesti peavoolumeedia, kes püsib rangelt neis raamides, mille on talle ette pannud riiklik ja globalistlik poliitika. Näiteid pole vaja kaugelt otsida – kas ja millal on Eesti ajakirjandus kirjutanud näiteks sellest, mida on USA president Donald Trump reaalselt oma riigi jaoks ära suutnud teha?  Aga ei, see ei mahu ju ettekirjutatud või endale kohustuseks võetud Trumpi-vaenulikkuse konteksti!

Kaljulaid peaks riigipeana demokraatlikke vabadusi kaitsma ja nende rikkumist takistama, sealhulgas kaitsma ka lastevanemate vabadust öelda “EI” geiõpetusele, sooneutraalsusele või kakskeelsusele lasteaias ja koolis, ning üldisele “euroopalike väärtuste” pealetungile. Aga nagu öeldud, siinkohal lähevad rahvuskonservatiivide ja globalistist presidendi arusaamad vägagi lahku.

Siinkohal teekski riigipeale selge ettepaneku – kui ta on tõsine demokraatia kaitsja, siis teatagu avalikult, et inimestel on sooneutraalsusideoloogia (mitte ajada segi soolise võrdõiguslikkusega) osas täielik ja võõrandamatu õigus seda mitte omaks võtta ning jätkata elu maailmas, kus poisid on poisid ja tüdrukud on tüdrukud. Olgu see lakmuspaberiks presidendi väidetavale soovile lubada inimestel elada vastavalt südametunnistusele ja demokraatlikele vabadustele ( ning seega ka oma nägemusele soorollidest).