Rail Baltic huvitab otseselt väga kitsast seltskonda

Repliik,
- Updated
©Uued Uudised
Raudteedel veetakse juba praegu palju kaupu, kuid ükski ettevõtja pole rääkinud, kuidas Rail Baltic seda hoogustaks. Pilt on illustratiivne.

EKRE liige Argo Luude kirjutab sotsiaalmeedias sellest, et Rail Baltic on rohkem poliitikute ja asjast ise kasu saajate rida.

“Kas pole imelik, et Rail Balticast räägivad 99% ajast vaid poliitikud? Kui palju on ettevõtjaid (va arvatud need, kes on huvitatud selle ehitamisest või hilisemast hooldamisest), kes kirjutaksid märgukirju, korraldasid seminare ja konverentse, lobistaksid avalikkuses ja kardinate taga, et näed kus me alles kasvaks, kus alles ekspordiks, müüks nagu müriseb, aga vot ei saa, sest raudteed pole?

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Ettevõtjad on muidu väga varmad seisukohti avaldama, tundub et RB asemel on neile kordi olulisem tööjõudu ja selle kättesaadavust puudutavad teemad, RB igatsejaid eriti kuulnud pole. Samuti ei ole kuulnud kodanikealgatusest, et tehke meile RB, me tahame rongiga Berliini minna.

Siit jõuamegi taaskord järeldusele, et ei riigi majandusele ega rahvale laiemalt seda projekti vaja pole, sisuline nõudlus puudub. Tegu pelgalt poliitilise projektiga, mida õnnestumise korral hakkame nii meie kui meie lapsed ja lapselapsed maksurahast ülal pidama ja saame selle võrra vähem meile olulisi teenuseid.”

10 commentsOn Rail Baltic huvitab otseselt väga kitsast seltskonda

  • Avatar

    Mõnele lihtsale küsimusele võiksid RB pooldajad siiski vastata. Näiteks: Mitu reisirongi päevas seal sõitma hakkab; milline on umbkaudne pileti hind näiteks Tallinnast Pärnusse sõites ja milline oleks sel juhul rongi täituvus; kui rong peatub Tallinna ja Pärnu vahel ka mujal, milliseks kujuneb siis reisirongi tegelik reisikiirus; kui rong Tallinna ja Pärnu vahel ei peatu, kuidas see siis arendab Lääne – Eestis kohalikku elu. Taolisi küsimusi võiks esitada veelgi

  • Avatar

    Kellelgi poleks selle vastu, kui ta ei lõikaks Eestimaad pooleks. Vana raudtee peale, kus on juba ajalooliselt väljakujunenud infrastruktur ta sobiks küll. Samuti ei peaks kaubaveo susla jaoks ta olema, vaid hoopis kõrgtehnoloogilisem magnetrong või hyperloop. Soodesse ja rabadesse soovivad seda ehitada rahvusvahelised firmad (saab prisked numbrid eelarvesse), sest odavalt ei taha seda keegi ehitada.

    • Avatar

      Aga miks on vaja vana raudtee peale täitsa uus ehitada kui kaubamahte ei ole ja reisirongi pilet läheks astronoomiliselt kalliks? Ehk piisaks olemasoleva infra kordategemisest? Või on ikkagi uut korralikku tugevat raudteed vaja millega hakata fosforiiti välja vedama? Siis on Eestiga jokk, unustage ära Värska vesi, joogivett hakkame ka lätlastelt ostma. Eestist saab teine Nauru ja saastatud maal sündivad lapsed saavad olema poolväärakad äbarikud. Siis võib sellele postsovjetlikule, ülevalt alla korrumpeerunud avaliku sektoriga kolmanda maailma s*taaugule nimega Eesti Vabariik 2.0 tõesti joone alla tõmmata.

  • Avatar

    Häh. Tean päris paljusid kes kasutaks kindlasti rongi kui see võimalus oleks! Vaatan netist millised rongiühendused Euroopas on- see ajab kadedusest siniseks. Meil kulub ka märjaks ära.

    • Avatar

      Hästi pestud. Peake ikka!
      Kas sa tõepoolest loodad, et tegemist on reisirongide tarbeks planeeritud raudteega?
      Kas sa tõepoolest arvad, et tuleb mingi rongiliin Tallinn- Berliin?
      Kas sa tõesti arvad, et kui tulekski, siis jõuaks meie keskmine kodanik sellele rongile pileti osta?
      Püüa leida mõni põhjus, milleks peaks selline lubatud “reisiraudtee” olema rentaabel.
      Püüa mõelda.

    • Avatar

      Selleks, et reisirongiühendust tekitada, ei ole vaja nii võimsa kandvusega raudteed. RB-d on vaja ainult üheks asjaks, fosforiidimaagi ja diktoneemakilda väljaveoks ja siis on Eestiga jokk. Suur räpane saastunud auk kus lapsed sünnivad väärakad ja äbarikud. Vähemasti riigikaitse peale pole vaja siis enam raha kulutada, sellist peldikut ei taha keegi vallutada.
      Häh.

  • Avatar

    Millise eelise annab Rail Baltikule kiirus? Äkki piisaks olemasoleva raudtee rekonstrueerimisest mõistliku hinna eest nii, et seal oleks võimalik liikuda reisirongidel 120-160 km/h? Mida tegelikult annab juurde see kiiruse upitamine üle 200 km/h! Viimaste teadete kohaselt lõpeb kiirraudtee Poolas, mitte Berliinis.Miks? Mis on selle projekti tegelik eesmärk?

  • Avatar

    EKRE olete ju valitsuses ja vastake mulle, milleks ei tehta rahva küsitlust ja jaoskondades????Saan aru et kardetekse ja vastust teatakse juba praegu ,kuid siis poleks ju enam mingit probleemi ja kui teie seda üles ei võta siis olete samasugused sulid kui need 2 % kes soovivad rikastude meie maast ja rahvast mittelugupidamise arvelt.Eesti on raha küll ja selle taha ei mksa ka pugeda.

    • Avatar

      Teema pidevalt üleval ju!!! Euroopa eelarvest saab vähem vahendeid RB jaoks, siis avanebki võimalus lõpetada see projekt sellisel kujul. Kõik see on juba kokku lepitud ennem. Kannatlikkust ja rohkem usku EKRE sse!

  • Avatar

    Täielik totrus ja laiamine see RB. Inimene soovib kaugesse sihtpunkti jõuda kiiresti ja selleks valib ta lennuki ega loksu mingis rongis, olgu ta nimi reil botik või mis iganes

Lisa kommentaar:

Your email address will not be published.

Tähelepanu!

Kuna küberrünnakud aina sagenevad ning Facebook ei ole spämmi tõkestamiseks juba pika aja jooksul midagi ette võtnud, siis olime sunnitud Facebooki kaudu artiklite kommenteerimist piirama.

Anonüümse kommentaari lisamise võimaluse jätsime avatuks.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused