Tallinna linnavalitsus ahistab autojuhte, kehtestades ilma mingisuguste eelnevate analüüside või aruteludeta mitmel pool suurimaks piirkiiruseks 30 km/h. Täiendavate kiiruspiirangute kehtestamise üheks ettekäändeks on olnud müra piiramine, kuid kusagil pole avalikult viidatud teostatud mürauuringutele, mis seostaks müra sõiduvahendi kiirusega.
Eesti Autoomanike Liit võttis kätte mõõteseadme ja võrdles müra liiklusruumis erinevates kohtades, kus sõidukid liikusid erinevatel kiirustel. Lisaks mõõdeti üksiku sõiduauto müra vaikses maapiirkonnas kiirusel 30km/h ja 50km/h.
Kuigi see mõõtmine ei pretendeeri pädeva mürauuringu staatusele, on numbrid kõnekad.
Mõõtmise käigus ilmnes, et mürafoon sõltus pigem autode hulgast ja erinevatest üksikutest sõidukite eripärast. Veokite ja ühistranspordi poolt tekitatud müra oli mõistagi suurem sõiduautodest. Oli lärmakamaid sõidukeid ja vaiksemaid. Samuti oli kiirenev liikumine lärmakam ühtlasest sõidust.
Kokkuvõtteks märgib autoomanike liit, et müraga võitlemine on pigem ettekääne, sest teostatud mõõtmiste põhjal kehtestatud kiiruspiirangud oluliselt mürataset ei mõjuta.