Eesti õigusteadlane, poliitik, jurist ja vaimulik Igor Gräzin kritiseerib sotsiaalmeedias Isamaa saadikut, endist Pärnu maavanemat Andres Metsoja, kes on asunud läbi suruma Rail Balticut tänasel trassil.
“Olles suur kavalpea, jätab ta ütlemata, et nimetatud raudtee lülitab arengust välja Eesti, mis jääb idapiiri ja Rakvere-Lihula vahele. Areng pannakse seisma Tapal, Jõgeval, Põltsamaal, Mustvees, Avinurmes, Viljandis, Põlvas, Võrus, Valgas, Räpinas. Nagu Laar ja Jürgenson juba alustasid. Jääb välja ehitamata kiirtrass Tartu-Riia tagamaks ülikoolilinna ühendust Euroopaga,” kirjutab endine eurosaadik Gräzin.
Ta hoiatab ka selle eest, et töökohti pole eriti loota. “100 konduktorit, 100 koristajat, ca 5…15 vedurijuhti, 50 inimest murukitkujaid… ülejäänud saadetakse Euroopast. E&Y arvutused on 4,1 miljardit viltu, Seega peavad Eesti patrioodid teadma, et Rail Baltic on tavaline Euroopa käkk oma praegusel kujul, mida imelikul moel toetab Isamaa, kes on Eesti kui terviku vastu ja pooldab raha ning Tallinnat,” sõnab Gräzin.