Lõuna-Eestis paikneva Pühalepa pruulikoja meistrid on toonud turule uue toote, tavalise pudelivee, mille sildil elutseb keegi Jevgeni nimeline kükkasendis mehike, ratas kaelas. Lähemal uurimisel ei ole raske mitte märgata sarnasust praeguse töö- ja tervishoiuministri Jevgeni Ossinovskiga.
Spekuleeritakse erinevate versioonide üle. Esiteks, et tegu olevat sotside varjatud reklaamikampaaniaga, mida peaks uurima Erakondade Rahastamise Järelvalve Komisjon (ERJK). Teine versioon on see, et tegu on Ossinovskit kritiseeriva tootega, mis juhib tähelepanu tema möödalaskmistele õlleaktsiisipoliitikas ja arvustab Läti majanduse edendamist piirikaubanduse kaudu Eesti majanduse arvelt – seega poliitiline satiir. Kolmas variant aga kõneleb sellest, et tegu on nutika marketinginipiga ehk siis geniaalse äriideega, kus tavalist vett on võimalik vaid sildi ja villimise abil edukalt müüa, sest teadupärast olla tootele tekkinud juba suur nõudlus. Ei ole välistatud, et Jevgeni vesi ühendab endas kõiki neid kolme motiivi, ükskõik kas siis tahtmatult või tahlikult. Kuid elame-näeme mis tootest ja temaga seonduvast edasi saab.
UU