Läti transpordiminister: Rail Baltic kallineb oluliselt ja on kaks pool aastat graafikust maas

Majandus,
- Updated
©UU
Rail Baltic ratifitseerimise vastane pikett Toompeal.

Läti transpordiministri Talis Linkaitsi sõnul võtab Rail Balticu valmimine varem planeeritust vähemalt kaks aastat kauem aega ning läheb oluliselt kallimaks.

“Rail Balticu projekt on jäänud ajagraafikust maha ning eksperdid usuvad, et selle projekti elluviimine võtab umbes 2,5 aastat kauem aega,” ütles Linkaits Läti Raadiole antud intervjuus. See tähendab ka, et mitmed Rail Balticu ehitusetapid, mis oleksid pidanud algama 2020. aastal, võivad alati hiljem.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

“Me töötame selle nimel, et tagada vajalik rahastus,” lisas Linkaits. “Me räägime Brüsseliga ja teiste Balti riikidega vahendite ratsionaalse kasutamise osas. Samal ajal kaalume aga lisarahastuse vajadust, sest seni saadud raha ei ole millegi nii suure ehitamiseks piisav.”

Linkaits lisab, et kuigi Euroopa Liidu (EL) rahastus ei ole projekti jooksul muutunud, siis on projekti edasiarenedes saanud selgeks, et Rail Baltic läheb maksma varem arvestatust olulist rohkem.

“Ma palusin kõigil seotud osapooltel esitada 13. märtsiks selge visioon sellest, kuidas Rail Balticu kõigi osadega edasi liikuda,” märkis Linkaits.

Rail Balticu projekt näeb ette kahe rööpapaariga, 870 kilomeetri pikkuse Euroopa standardlaiusega 1435 millimeetrit elektrifitseeritud raudtee ehitamise Tallinnast Leedu-Poola piirini.

Allikas: BNS

Kommentaarid

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused