Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Pereheitmine kurikuulsa trassi rajajate sülemis: järjekordne Rail Balticu juhtivtegelane astub tagasi

-
28.10.2019
Eesti oleks hea rongiliikluse suutnud luua ka haleda superprojektita.
© UU

Viimasel ajal on Rail Balticu erinevates üksustes toimunud mitmeid ametist loobumisi, mis tekitab tahes-tahtmata küsimuse – kas rotid põgenevad uppuvalt laevalt?

Balti riikide ühisettevõtte RB Rail AS tegevjuht ja juhatuse esimees Timo Riihimäki teatas esmaspäeval, et astub ametist isiklikel põhjustel tagasi. Märtsis ametisse asunud Riihimäki viimane tööpäev ettevõttes on 19. detsember, teatas RB Rail täna.

Äripäev kirjutas alles hiljuti: RB Rail ASi aktsionärid otsustasid kolme Balti riigi ühisettevõtte nõukogus asendada Rail Baltic Estonia tegevjuhi Riia Sillave majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi transpordi asekantsleri Ahti Kuningaga. Ühtlasi lahkub Sillave ka Rail Baltic Estonia tegevjuhi kohalt, väidetavalt isiklikel põhjustel.

Varem lahkus ametist ka RB Rail varasem tegevjuht Baiba Rubesa.

Huvitava mõttekäigu pakub välja FB-kogukond “Rail Baltic – rahvas vajab tõde”. “Keegi ei taha olla see, kellele tulevikus hakatakse näpuga näitama: tema oligi siis see, kelle tõttu meil nüüd see kahjulik laristu on…/…/ Kas hakkab kätte jõudma hetk, mil tuleb tunnistada – ei, meil pole siiski piisavalt raha et kogu seda laristut ellu viia, ent oleme kulutanud juba mõõdutundetult maksumaksja raha selle projekti läbisurumiseks…”

Pealtnäha (vähemalt ametliku kanalite propagandas) on tegu päris kobeda projektiga, mis peaks rahuldama igasuguse ambitsiooniga tippjuhte, kuid keegi ei taha Rail Balticu juures ametis püsida. Väidetavalt on ka EL seadnud projekti rahastamise saamiseks päris karmid tingimused ja võib-olla on just selles valguses liikumas info, et olematul trassil vajutavad olematud rongid juba pidureid…