Riigikogu EKRE saadikud pärisid kliimaministrilt aru, kas võiks sarnaselt mitmele teisele Euroopa riigile ka Eestis võimaldada seda, et B-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigusega isik teatava hulga staažiga võiks ilma eraldi A-kategooria juhtimisõiguseks eksamit tegemata osaleda liikluses kuni 125-kuupmeetrise rolleriga.
„Ma ei olegi tõtt-öelda aru saanud, miks Eestis ei ole see lubatud samal ajal kui Lõuna-Euroopa riikides on,“ ütles varro Vooglaid arupärimist üle andes. „Ilmselgelt võimaldaks see linnas kiiremini liigelda. Kui inimesed kasutaksid rohkem rollereid auto asemel, siis see tekitaks vähem ummikukoormust, ei panustaks nii palju ummikute tekkimisse. Kindlasti see vähendaks ka parkimiskoormust, heitmekoormust.“
Ta lisas, et need inimesed, kellel on B-kategooria load olemas, on vastava kategooria juhtimisõigust omandades juba läbinud autokooli, sooritanud eksamid, tõendanud sellega, et nad tunnevad liiklusreegleid ja oskavad liikluses tegutseda.
125cc roller on selline kahe vahel toode, sest need inimesed, kellel A-kategooria luba ei ole, nendega sõita ei saa, kui aga on, siis nad ostavad juba midagi suuremat, päris mootorratta. Samas Lõuna-Euroopa riikides on see roller väga levinud.
Samas on irooniline tõik, et Eestis saab sõita rollerautodega suisa ilma lubadeta. Ja kurikuulsad elektritõukerattad kujutavad liikluses vaat, et suuremat ohtu.