Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Nagu minister Võrklaev lubas, raha igale poole: kliimanäitus 60 000, reservteenistuse mainekampaania 188 000, digitiigri rohelusse viimine 50 000 euro eest

-
03.10.2023
Eurorahaga ostetakse nii poliitikuid kui valijaid.
© Uued Uudised

Valetajate valitsus võttis lastega peredelt osa raha ära ja tundub, et paigutas selle “kasulikumasse” kohta: kliimanäitusesse, reservteenistusse mainekampaaniasse, digitiigri inspiratsiooniks loodusesse viimisele.

BNS vahendab: “Riigi Tugiteenuste Keskus kuulutas kliimaministeeriumile välja riigihanke kliimanäituse tellimiseks, mille eeldatav maksumus on 60 000 eurot.

Hanke objektiks on kliimanäituse visuaalse kontseptsiooni ja tehnilise lahenduse tellimine Tartu Ülikooli loodusmuuseumisse ja Eesti Rahva Muuseumisse, selgub hanketeatest.

Kliimanäitus koosneb kahest teineteist täiendavast näitusest – “Käega katsutav kliima: mis meist saab?” Tartu Ülikooli loodusmuuseumis ja “Käega katsutav kliima: eestlaste jalajälg” Eesti Rahva Muuseumis.”

On veel teinegi kampaania, milleks raha jagub – kaitsepoliitika on küll vajalik, aga kas on mõttekas kulutada vähest raha mainekampaaniatele ja mitte kaitsevõimekuse lünkadele?

BNS: “Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus (RKIK) kuulutas välja riigihanke reservteenistuse mainekampaania 2024 kavandamiseks ja elluviimiseks, hanke eeldatav maksumus on 188 000 eurot.

Kampaania põhieesmärk on veenda reservis olevaid isikuid igakordse kutse peale õppekogunemisel osalema ja seejuures parandada sihtrühma suhtumist reservteenistusse. Toetav eesmärk on ühiskonnas, eeskätt kampaania sidusgruppides, suurendada mõistmist reservarmee ja sõjalise kaitse vajadusest ning toetust selle ettevalmistamisele, selgub hankedokumentidest.

Kampaania eesmärk on ka ühiskonnas kinnistada ja kampaania eesmärke toetavalt mainekujunduslikult rakendada terminit Põhijõud, mis esmakordselt lansseeriti kampaaniaga 2022. aastal ja on olnud keskse terminina kampaanias läbivalt kasutusel ka 2023. aastal.”

Tuhanded mehed tulid Ukraina sõja alguses Kaitseliitu ka ilma mainekampaaniata…

Ja kolmas, eriti võigas raiskamiskampaania, mille võtab ERR kokku pealkirja “MKM viib Eesti digitiigri 50 000 eest rohelusse inspiratsiooni ammutama” ehk “Novembris kutsub majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) Eesti avaliku sektori digitipud kahepäevasele foorumile, mille iga osaleja toidu, joogi ja meelelahutuse peale on riik valmis kulutama üle 600 euro.”

“Tundub et meie riigil läheb ikka väga hästi? Sajad tuhanded igale poole nagu Võrksukk lubas. Selgub, et see isehakanud eliit on nüüd otsustanud seda suurt pidu iga hinna eest jätkata, tehes seda kõike meie arvelt, tõstes järgnevatel aastatel maksud kolossaalsetesse kõrgustesse. Samal ajal ei jätku riigil raha päästjate tööl hoidmiseks, koolide ülalpidamiseks ja muudeks põhiseaduslike funktsioonide täitmiseks,” kirjutab sotsiaalmeedias EKRE poliitik Edmond Penu.