Väidetavalt kokkuhoiukursile juhitud Eesti riigi tugiteenuste keskus kuulutas välja 120 000 euro suuruse hanke, et leida sotsiaalministeeriumile peresõbraliku tööandja märgise teavituskampaania tegija, kes ühtlasi korraldaks märgise saanud tööandjatele tunnustusürituse.
15. aprillil algatatud hanke kohaselt soovib sotsiaalministeerium leida teavituskampaania tegijat, kellelt oodatakse, et ta korrastaks peresõbraliku tööandja märgise programmi lehel olevat infot ja lisaks seda sinna juurde.
Hanke võitja peab arendama ja käivitama teavituskanaleid, kaasama peresõbraliku tööandja märgise programmis osalevaid tööandjaid programmi tutvustamisse ja korraldama selle ja järgmise aasta sügisel tunnustusürituse. Lisaks oodatakse võitjalt tunnustusürituse tunnistuste valmistamist, stiiliraamatu ajakohastamist ja aruandluse koostamist.
Hanke eeldatav maksus on 120 000 eurot, kuid summa ei sisalda käibemaksu.
Sotsiaalministeeriumi kommunikatsiooniosakonnas töötab lisaks kommunikatsioonijuhile kolm meediasuhete nõunikku, kaks kommunikatsioonispetsialisti, üks digikommunikatsiooni spetsialist ja üks kommunikatsiooninõunik ehk kokku kaheksa kommunikatsiooniinimest.
ERR uuris sotsiaalministeeriumist, miks osakonna töötajad ise selle kampaaniaga ei tegele, vaid ministeerium teenuse sisse ostab.
Sotsiaalministeeriumi kommunikatsioonijuht Taavi Audo jättis selle küsimuse konkreetse vastuseta.
Allikas: ERR