Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

“Suured ja targad mehed” hüppavad ühe rahahunniku otsast järgmisele

-
12.07.2022
Raha
© Uued Uudised

Sellest on juba pikalt räägiti, et Eesti on ametnike riik ning siin toimub nende järjepidev rotatsioon – saab ühes kohas võimalik aeg täis, minnakse uude kohta, sealt edasi järgmisesse – inimesed oleksid nagu supermanid, kes sobivad reformierakondlikult igasse ametisse, keevitajast günekoloogini.

BNS teatab, et AS-i Tallinna Linnatransport (TLT) nõukogu nimetas ametisse uue juhatuse esimehe Kaido Padari, kes asub tööle 3. augustist. TLT juhatuse esimehe lepingujärgne brutopalk on 7500 eurot.

“TLT ülesanded pealinna ühistranspordi korraldamisel ja ettevõtte arendamisel on väga ambitsioonikad, silmas pidades Tallinna liikuvuse ja süsinikuneutraalsuse eesmärki. Kaido Padari tugev kogemus transpordivaldkonna juhina loob head eeldused TLT tulemuslikuks juhtimiseks,” märkis TLT nõukogu esimees Lauri Laats pressiteates.

Uutel Uudistel pole isiklikult midagi Kaido Padari vastu, kuid ta on hea näide sellest ringrotatsioonist: Padar juhtis 2021. aasta algusest tänavu 10. juulini transpordiametit, oli aastatel 2017–2020 Eesti Talleks AS-i juhatuse esimees, 2015–2017 TS Laevad OÜ juhatuse esimees ning 2009–2015 AS Eesti Posti administratiivdivisjoni ja postiteenuste divisjoni juht. Padar on lõpetanud Tartu Ülikooli kehakultuuri teaduskonna 1993. aastal ning on täiendanud ennast nii TTÜ majandusteaduskonnas kui ka Tartu Ülikooli õigusinstituudis.

Ehk siis oli mees viimases ametis vaid poolteist aastat, siis tuli “uus väljakutse”. Tal on ju “suured teadmised ja oskused” transpordis, kinnisvaras, autoäris ja kaubanduses (Talleks), laevanduses ja postiteeninduses, kusjuures esmane haridus on tal kehakultuuri alal, majanduses ja õiguses on ta ennast täiendanud.

Transpordiameti peadirektorina juhtis Padar suurelt ametnike kogutulude edetabelit – tema mullune aastapalk oli 101 250 eurot ja tänavu on tema põhipalk selles ametis 7500 eurot, kirjutab Postimees. Suured mehed liiguvad seega suurte rahade vahel ja iga uus “väljakutse” tähendab ilusamat palganumbrit ja soodustusi. Iseasi, mis saab transpordiametist, kus ülemused ja seega ka visioon nii sageli vahetuvad.

Selline rotatsioon toimub ka kõrgetes riigiametites – kui ühes kohas ajalimiidi tõttu enam kandideerida ei saa, leitakse järgmine tasuv tool, millel tagumikutunde teha ja palgarekordeid lüüa. Kaadrid otsustavad kõik, nagu ütles üks vuntsidega tegelane.

UU