Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee
 

ERR üritab oma venemeelset propagandat õigustada

-
29.05.2022
Tõenäoliselt saab see, mida eurofüürer Tusk teeb Poolas avalik-õigusliku ringhäälinguga, eeskujuks ka Eesti võimumeestele. Pilt on illustratiivne.
© Uued Uudised

ERR tunnistab ise, et annab Venemaale võimaluse oma sõnumite edastamiseks.

“Mitmetes lugudes ja saadetes on tsiteeritud Venemaa allikaid ütlemas, et Venemaa ei blokeeri Ukraina teraviljaeksporti ning võimalikus globaalses näljahädas on süüdi lääneriigid oma Venemaa vastaste sanktsioonidega. Mõned ERR-i vaatajad-kuulajad-lugejad andsid selle peale teada, et pole rahul, et niimoodi toimub valede võimendamine meie oma meediakanalis,” kirjutab  ERR-i ajakirjanduseetika nõunik Tarmu Tammerk.

Jutt käib ennekõike sellest, kuidas lugejad pole rahul, et Azovstali võitlejate allaandmist kirjeldati ERR-is kui evakueerimist. Tammerk peaks hästi teadma, et sellist valeinfot käsitletakse ajakirjanduses libauudise ehk fake news`ina.

“Sõltumatute ja ausate uudiste eesmärk ei saa olla võitlusvaimu tõstmine,” jätkab Tammerk. “Ei ole õige pead liiva alla peita. Kui ajakirjandus Venemaa sammude kohta infot ei annaks, siis oleks tegemist ajakirjanduseetika reeglite rikkumisega.”

Sellest, kuidas ERR ajakirjanduseetika reegelid rikub, sealhulgas venemeelse infoga telekanalis ETV+, on Uued Uudised mitmeid kordi kirjutanud, seega kommenteerib Tammerki seisukohti ajakirjanikutaustaga poliitik Urmas Reitelmann.

“ERRi klounid edastavad süüdimatult nii Venemaa ametlikku propagandat, kui ka Ukraina sõjakommunikatsiooni. Selles maksumaksja raha põletavas, intellektuaalselt üha enam maha käivas vasakpropagandat edendavas organisatsioonis töötab aga keegi seltsimees Tammerk, kelle ainus ametialane kohustus on kõik kortsud siledaks triikida ja ennastsalgavalt eitada organisatsiooni ning tema juhtide küündimatust,” kirjutab ta sotsiaalmeedias.