Kuidas ERR välispoliitilisi uudiseid solgib

Eesti,
Telemaja

Välisuudised on üks osa kogu uudistevoost, kus lugejat kõige rohkem valeinfoga üle valatakse ja kus paljust tegelikult toimuvast peavoolumeedia üldse vaikib.

Nii üritatakse Rumeenia sotsiaaldemokraadid panna ühte patta rahvuskonservatiividega, ja seda seda teeb ERR eesotsas Astrid Kanneliga, kes on varem teinud väga vaenuliku intervjuu Ungari teemal.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Lääne agentuurid panevad Rumeenia sotsiaaldemokraadid ühte patta kommunistidega ehk peavad neid vasakpoolseteks. Rumeenia parlamendivalimistel on juhtimas opositsioonis olevad vasakpoolsed sotsiaaldemokraadid (PSD), kuid Euroopa Liidu meelne liberaalne partei PNL võib sellegipoolest võimule jääda. (STT-AFP-BNS, 7. detsember)

PSD on omaaegse Kommunistliku Partei järglane ning domineerinud Rumeenia poliitikas viimased 30 aastat. (AFP-BNS, 6. detsember)

Mida aga kirjutab ERR ja Astrid Kannel? “Ehkki nad nimetavad end sotsideks, on nad politoloogide hinnangul rahvuskonservatiivid ja võrreldavad Poola ning Ungari tänaste võimuparteidega.” (ERR, 7. detsember)

Seega proovis ERR teadlikult välispoliitikat omatahtsi tõlgendada.

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused