President Kersti Kaljulaidi kehvas valguses näitav uuringutulemus langes Facebookis tsensuuri ohvriks

Eesti,
- Updated
©MTÜ Ühiskonnauuringute Instituut
Facebook tsenseeris uuringutulemused poliitreklaami põhjendusel.

MTÜ Ühiskonnauuringute Instituut kirjutab oma sotsiaalmeediakontol sellest, kuidas Facebook nende uuringutulemuste kokkuvõtet poliitiliseks reklaamiks peab.

MTÜ Ühiskonnauuringute Instituut väljastas eile 14.04.20 pressiteate koroonaviiruse uuringu kohta, mis muuhulgas kajastas, et kõige enam ollakse rahul Politsei- ja Piirivalveameti tegevusega ning kõige vähem ollakse rahul presidendi tegevusega senisel pandeemiaperioodil.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Et uuringu tulemusi laiemalt tutvustada soovis Ühiskonnauuringute Instituut neid Facebooki kaudu reklaamida. Facebook aga otsustas, et tegemist on poliitilise reklaamiga, mis muuhulgas võib ka mõjutada valmisitulemusi ning keelas selle reklaami ära.

“Tuletame meelde, et ei Politsei- ja Piirivalveamet ega ka presidendi ametikoht ei ole Eesti Vabariigis valitavad institutsioonid!” märkis teatas MTÜ.

 

 

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused