Peeter Ernits: “kapist välja tulnud” Lauri Hussari ajal kirjutas Postimees Eesti 200-st kolm korda rohkem kui konkurendid

Sellise haleda laevukesega upub Eesti 200 ruttu.

Kui kallutatud Postimehe ekstremistliku Eesti 200 vastu vahetanud Lauri Hussar väidab, et ta sattus täitsa juhuslikult globalismimeelsesse projektiparteisse, siis tegelikkus tõestab pidevalt vastupidist.

Riigikogu saadik Peeter Ernits kirjutab sotsiaalmeedias: “Juba tükk aega vaatasin, et Postimees ei ole enam usaldusväärne. Nüüd kui peatoimetaja Hussar kapist välja ronis, on asi selge – ta tegi Eesti 200-le katust,” selgitab EKRE nimekirjas kandideeriv poliitik.

Ernits ütleb, et on huvi pärast vaadanud, mitu korda on Postimees ja konkureeriv Delfi alates 3. maist Eesti 200-st kirjutanud. “Postimees – 124 korda, Delfi – 45 korda. Seega on Postimees Hussari juhtimisel tema koduparteid peaaegu kolm korda rohkem kajastanud kui konkurent Delfi. Järeldus – Delfi peatoimetaja Urmo Soonvald on aumees, kapist välja roninud Hussar aga ebausaldusväärne nahk. Hussar võib rääkida mida tahes, kuid arvud räägivad tõtt,” märgib Peeter Ernits.

Ühtlasi annab Ernits teada, et värske “kahesajataja” Lauri Hussar ja Gruz 200 ehk poliitiline laip Margus Tsahkna on sugulased. Marguse isapoolse vanaema neiupôlvenimi on Helmine Hussar. Lauri vanaisa Rudolf Hussar on Helmine vend. “Seega ka sugulaste värk,” nendib ta.

Eesti 200 on juba tuntud provokaatorite erakonnana ja ilmselt sobib sinna la patoloogiline valetaja Hussar, kes sai väidetavalt kutse “kahesajatajate” sekka alles “nädala aega tagasi”. Tema sobivust sellesse seltskonda näitab ka see, et uus liige on nõudnud üdini ebademokraatlikult portaali Objektiiv sulgemist – tüüpiline äärmuslase käitumine, kes ei salli arvamuste paljusust!

Kommentaarid