“Rassismijuhtum” bussis: lugu, mida endast lugupidavas, sisseveetavate võõrasteta rahvusriigis ei juhtuks

Eesti,
- Updated
©Reuters/Scanpix
Aafrika immigrant on jõudnud “tõotatud maale”.

Sotsiaalmeedias kütab kirgi uudis sellest, kuidas “rassistist” bussijuht olevat solvanud külalist Aafrikast.

Ilmselt ei tea keegi kommentaatoritest, mis bussis tegelikult juhtus, sest jutustajaks on tõenäoline “sallija” ja vahendajaks multikultimeelne Delfi. Mõnda asja võib aga juba ette järeldada.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Esiteks on ka Eestis juba loodud poliitkorrektsusel põhinev olukord, kus neegrile etteheite tegemine (isegi kui see on õigustatud) tähendab kohe rassismisüüdistust.

Teiseks on Eestis tugev LGBT, inimõiguslaste, sallivuslaste ja paljude teiste vasakliberaalide seltskond, kes otsivadki rassismi, võõraviha ja homofoobia juhtumeid, et siis nendele tuginedes hakata sõnavabaduse suukorvistamist läbi suruma. Kui neid juhtumeid ei leita, mõeldakse need ise välja või keeratakse olmejuhtum rassismiks. Asja kirjeldav Rasmus on ilmselgelt selle leeri liige, või nagu teda kommentaarides nimetatakse, “meie aja kangelane”.

Tuletagem meelde väidetavate “rassistide” süüdatud Vao pagulastemaja seina, mille uurimine soikus, kui EKRE süüdistamise kasutegur oli ammendunud. Eesti kõrge sõjaväelase Jaak Tarieni süüdistus liitlassõdurite solvamises rassistlikul pinnal jäi samuti õhku rippuma, sest solvatut lihtsalt polnud kusagilt võimalik üles leida.

Tallinna neegrid torkavad avalikus ruumis alati silma ja seda mitte vaid nahavärvi poolest. Üldjuhul on nad pidevalt ninapidi telefonis, räägivad valjusti ja käituvad üldse väljakutsuvalt, justkui rõhutades, et nende arsenalis on rassismisüüdistuse tõhus relv. Igal juhul võiks tagasihoidlikkuse initsiatiiv nende käes olla.

Eestlaste kogemused neegritega on eredad. Mõned leheveerud: “Afrobaari-restorani Fontana omanik Kevin Zibilamene (31) viibib veebruarist vahi all — politsei heidab Kongo kodakondsusega aafriklasele ette sadadesse tuhandetesse eurodesse ulatuvat rahapesu ja arvutikelmusi.” Või: “Möödunud sügisel saadeti kelmuses süüdistatuna kohtu alla Mama Afrique omanik, kamerunlane Edmond Otang Eboti. Tallinna tehnikaülikooli välistudengina õppima asunud neeger pettis väidetavalt eestlannadelt raha välja.”

Kogu bussiloost aga kumab jällegi läbi võõrastele eelisõiguste andmine — sisserändaja võib täiel määral oma temperamendi valla päästa, põhjamaine rahuarmastav eestlane aga peab kõik ära taluma. Oleme jõudnud juba sinnamaale, kus eestlasi ei süüdistata mitte enam lihtsalt rassismis, vaid juba ka ükskõiksuses võõraste vastu (Nele lugu Delfis).

Multikultuurilise mõtlemisega inimesed ei saa kahjuks aru, et võõraste ümmardamine on juba sedavõrd üle mõistuse läinud ja ühiskonna üht osa ärritama hakanud, et selliste konfliktide arv hakkab kasvama samaväärselt uute neegrite saabumisega.

“Kõik rahvad ja rassid on meie kui rahvuskonservatiivide jaoks võrdsed, aga teeme siiski nii, et keegi ei trügi vägisi teistesse riikidesse elama. Ja kui minnaksegi, kasvõi ajutiselt, siis austagem põlisrahvast, samuti kohalikku kultuuri ja kombeid,” kommenteeris teemat EKRE juhatuse liige Urmas Espenberg.

Lisaks mõned kommentaarid Delfist. “Ükski bussijuht ei ole teenindaja. Näidake mulle teenindajat, kellel on niivõrd suur vastutus! Milline teenindaja vastutab niivõrd suure hulga inimelude eest? Ühes ma mõistan bussijuhti. See mobladega lärmamine ja just esiistmetel segab keskendumist juhtimisele ja seda enam, kui see kestab pikemat aega. Inimesel peaks olema austust teiste kaasreisijate vastu, et ta ei lobise üle bussi, sest see häirib teisi ja ka bussijuhti.” (jorss).

“Mustad peavad arvestama selle maa kommete ja natuuriga, kuhu nad on maandunud, see on elementaarne lugupidamine selle maa elanike suunas ja säästab neid ebameeldivustest kohalike ja politseiga. Kohalikke inimesi aga tahetakse suruda põlvili meie riiki mittesoovitud sissetungivate neegrite ees meie omal maal?? Meil on õigus otsustada, keda me siia lubame ja kui kauaks.” (Muru-eit).

“Ma olen sellele korduvalt tähelepanu juhtinud ühele põhjusele, MIKS tuleb immigratsiooni teistest kliimavöötmetest piirata: seal elavad inimesed ei sobi meile oma temperamendi poolest. Lärmakad lõunamaalased ahistavad rahulike põhjamaalaste eluruumi.” (teineeestlane).

“Juba paar-kolm aastat käib vaikne surve vedada Eestisse täiesti vabade ja sõltumatute Aafrika riikide vabasid kodanikke, keda millegipärast nimetatakse “pagulasteks”, samas kui tegemist on lihtsalt illegaalsete immigrantidega, kes on Brüsseli teadmisel ja nõusolekul Euroopa Liitu sisse smugeldatud ja nüüd tuleb kaasnevad kulud ja probleemid solidaarselt “laiali määrida”. (multikulti tolerast).

“Arvestades seda, et need nii öelda teist värvi vennad on bussis suht lärmakad, ei imesta, miks bussijuht sedasi reageeris.” (Eestlane).

“Eestlasi solvatakse venekeelses Delfis valimatult ja kedagi ei huvita, üks neeger aga on nüüd maailma naba!” (vihane).

Teema võiks sulgeda nii: Eesti riik peab lõpetama põhjendamatu võõraste sisseveo ja hoolitsema rohkem eesti rahva eest ellujäämise eest. Kui inimesed elavad oma ajaloolisel kodumaal, jäävad ka rassikonfliktid juhtumata.

UU

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused