Riik jäi Leedole alla ja on sunnitud eraettevõtjalt abi paluma

Eesti,
- Updated
©PM/Scanpix
Praamile minek

Saaremaa Laevakompanii müüs parvlaev Regula TS Laevad OÜ-le, jätkates 1. oktoobrist mandri ja suursaarte vahel parvlaevaliikuse tehnilise opereerimisega.

AS Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimees Tõnis Rihvk sõnas pressiteates, et parvlaev Regula on läbi aastate tõestanud sobivust mandri ja suursaarte vahelistel liinidel, olles töökindel, hästi sissesõidetud ning nii meeskonnale kui ka reisijatele juba omaks saanud.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

“Regula müük on hea lahendus kõikidele osapooltele – alates 1. oktoobrist jätkab Saaremaa Laevakompanii parvlaev Regula tehnilise opereerimisega ning senine kogenud laevameeskond saab jätkata oma igapäevast tööd, aidates kaasa sujuvale ühendusele mandri ja suursaarte vahel,” selgitas Rihvk.

TS Laevade juhatuse esimees Kaido Padar selgitas, et Regula ostul sai määravaks, et tegemist on tehniliselt korras, paraja mahutavuse ning jääklassiga laevaga, mis sobib võimalike tõrgete korral aastaringselt asenduslaevaks mitmeteks aastateks. Laev on varasemalt seilanud nii Virtsu-Kuivastu kui ka Rohuküla-Heltermaa liinil ehk on olemas kindlus laeva sobivusest sadamate infrastruktuuriga.

Parvlaev Regula mahutab 400 reisijat ja 80 sõiduautot. Parvlaev vahetab omanikku 1. oktoobrist, kuid Regula tehnilise opereerimisega jätkab Saaremaa Laevakompanii.  Uute Uudiste arvates on riik seega oma ärategemistuhinas Tallinna Sadama näol Leedole alla jäänud ning sunnitud viimaselt abi paluma ja eraomanikule tulusaid vastuteeneid osutama.

Kolmapäeval Vjatšeslav Leedolt 4-6 miljoni euro eest parvlaeva Regula ostmisest teatanud Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevad ei avalikusta selle hinda Leedo vastuseisu tõttu.

Alguses aitab Regula Padari sõnul tagada parvlaevaühendust mandri ja suursaarte vahel, sest vähemalt üks uutest parvlaevadest hilineb. “Pärast jääb see varulaevaks. Me ikkagi näeme seda 5-10 aasta vahel selles rollis.”

Padari sõnul on varulaeva vaja, sest TS Laevade ja majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumiga sõlmitud lepingu alusel on ettevõttel kohustus tagada vajaduse 24 tunni jooksul asenduslaeva liinile jõudmine.

BNS -UU

FOTO: PM/Scanpix

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused