Valitsus hakkab nöörima autoomanikke: saastamine ja tee kasutamine läheb maksu alla?

Eesti,
©Uued Uudised
Liiklus

Valitsus kinnitas arengukava, kus tunnistatakse, et Eesti transpordisektoris ei saa enam miskit tegemata jätkata.

Ridamisi koalitsioone ja valitsusi on otsuste tegemata jätmisega pärandanud riigi transpordisektorile kaks suurt kummitavat probleemi. Kui käed rüpes istuda, võib see mõne aasta pärast palju meelehärmi põhjustama hakata, kirjutab Eesti Päevaleht. Majandusminister Taavi Aasa käe all valminud ja äsja valitsuse heaks kiidetud „Transpordi ja liikuvuse arengukava 2021–2035” viitab, et lähiaastatel peaks autotransportki kliimasäästlikumaks muutuma ja hakkama mingil viisil ka otse panustama paremate teede ehitamisse.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Probleem number üks on Eesti autostumine. Viimase paarikümne aastaga on liikumiseks auto eelistamine tohutult kasvanud. Kui 2000. aastal käis autoga tööl pisut üle 30% inimesi, siis 2019. aastal oli neid Eestis juba üle 56%. Seejuures maapiirkondades on näitaja sama ajaga hüpanud 40%-lt ligi 73%-le.

Tähelepanu!

Kuna kommentaaride modereerimise maht hakkas toimetuse väikese kollektiivi tööd häirima, siis oleme sunnitud kommenteerimise peatama. Kui tunnete vajadust ühiskonna asjades kaasa rääkida, siis on selleks võimalus Facebookis ning meediaväljaannete kommentaariumites.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused