Valitsust tampinud multikulti ettevõttel Bolt on käsi pikalt ees, et riigilt abi saada

Eesti,
- Updated
©Uued Uudised
Bolti takso

Transpordifirma Bolt, kes tõmbas end alguses kohe õhku täis, on nüüd hädas. Firma, kelle omanikud on kritiseerinud EKRE-t kui üht valitsuserakonda selle eest, et rahvuskonservatiividele ei meeldi nende kasutatav umbkeelne võõrtööjõud, küsib nüüd valitsuselt toetust.

Nimelt tahab Bolt, kelle käive on enam kui 85 protsenti kukkunud, saada riigilt kas otsest või kaudset abi 50 miljoni euro laenamiseks, et vähemalt suveni hing sees hoida.

Järgneb Google reklaam. Uute uudiste toimetus ei vastuta Google algoritmide poolt personaalselt teile suunatud reklaamide sisu eest. Soovitame usaldada ainult tuntud ja usaldusväärseid kaubamärke.

Bolti Eesti kontorites töötab 515 inimest ja 2019. aastal palkasid nad Eestis juurde 230 uut töötajat. Lisaks pakkus Bolt enne pandeemiat sissetulekuvõimalusi tuhandetele füüsilisest isikust ettevõtjatele kokku 12 Eesti linnas.

Bolti käive kasvas 2018. aastal neli korda, 79,7 miljoni euroni, kuid strateegilised investeeringud laienemisse tõid kaasa 61 miljoni eurose puhaskahjumi. Sellega sai idufirma Eesti kõigi aegade suurimate kahjumite nimekirjas viienda koha.

13 commentsOn Valitsust tampinud multikulti ettevõttel Bolt on käsi pikalt ees, et riigilt abi saada

  • Avatar

    Millal lõpeb firmade, mis juba on üle maailma kuulsad ja teenivad tohutult raha nimetamine idufirmadeks. Idust on saanud juba suur taim. Ma saan aru , et idufirmaks nimetatkse firmat , millel on idee aga raha pole ja alustatud on alles mõni kuu tagasi. Aga kui on juba asi käima läinud suurte summadega ja töötanud juba aastaid siis see ei ole ju enam idu!

  • Avatar

    Kas Villigu poistel jääb luksusjahi osamakse võlgu? Algul sülitavad kui riik küsib ausat partnerlust ja siis kui härg kaevus jne…. Poisid saanud Tiidu vurhvi. Ole ülbe ja suureline, siis usutakse ja antakse.

  • Avatar

    Svens:ma ei oska arvata,millel põhineb Sinu väide,et taksondusel ei ole majanduslikku ega sotsiaalset tähtsust,ehk põhjendaksid.
    Esimene takso alustas teenindamist Eestist aastal 1906.Ma ei usu,et taksondus välja sureb.Küll olen aga seda meelt,et BOLT,kes on siiani vingerdanud-vangerdanud hämades,et nad pole transpordi ettevõte,kuigi EL on seda just tunnistanud,sellisel kujul ei tohiks Eestis vähemalt tegutseda.Soomes nt. teda ei ole,UK.s ka vist enam mitte.Bolt jätab nt. võimaluse “sõidujagajatele” valida,kas nad teatavad oma tulud ise Maksuametile või teatab Bolt ise.Arvake ise,mitu sõidujagajat teatasid maksuametile oma tulud!Seega raha eelarvesse ei tule.Martin Helme väidet,et see on nii väike raha,ma ei kommenteerigi.Rääikmata riigi saamatusest teha üks seadus,mis paneks sõidujagamise paika.MUPO-l on käed seotud ja ootavad samuti,et riik peaks seadust muutma.Seega palun edaspidi teha vahet oma ütlustes,kes on sõidujagaja ja taksojuht.That`s it!P.s.,käivad sahinad,et Uber ja Yandex on ka ukse taga järjekorras:)!

  • Avatar

    Omapoolselt aitan kaasa juba pikemat aega võõrkeelsete/võõrameelsete ettevõtmiste ebaõnnestumisele! Ei näe vajadust tellida nendest vähemvõimekate ettevõtete teenuseid, kes ei austa Eesti keelt/kombeid/tavasid!
    Ei telli peale wolt ja bolt seakisa teemal – vähevõimekate võõramaalaste kaasamine Eesti tööturule ( nende keele/käitumisoskuste taseme langetamine alla igasuguse mõistliku taseme)!?

    • Avatar

      Platvormid õpetavad oma kulleritele ja autojuhtidele eesti keelt – välja on töötatud vestmikud, tasutakse osaliselt keeleõppe programmide ja keeleeksamite kulusid. Platvormide kaudu töötamine on väga paindlik võimalus oma aeg vahetada teenistuse vastu.

      Eestlased on täna nii laisad ja ülbed, et ei viitsi minna lihtsale tööle ei autojuhiks, kulleriks, traktoristiks ega lüpsjaks. Aga Eesti piima tahaks ikka osta? Miks nüüd tekkinud 30,000 töötust ainult 90 tahtsid minna põllumajandusse tööle, ülejäänud kükitavad linnas ja võtavad vastu töötu abiraha? Süda läheb pahaks kui lugeda neid uudiseid laiskadest ja töötutest “päris eestlastest” 🙁

      • Avatar

        Lõuga palju tahad, orjapidamine läheb nüüd pankrotti. Laisad ja ülbed inimesed lähevad ka tööle. Ntx Bolti omanikud võiksid traktorit küll juhtida või lüpsta. Kogu lärm hetkel ongi sellest et laisad ja ülbed inimesed ei saa aru, et tuleb oma orjapidamiskontor kinni panna ja tööle kasida.

      • Avatar
        Liberastia vastu

        Nagunäha,see punaparunist “töömees” räägib ise-endast, kui laisast ja ülbest lurjusest, kes tahab Eesti keelt mittekõnelevaid migrante juurde tuua!

  • Avatar
    Jutlustaja

    Las see “firma” läheb ajalukku…
    Me peaks toetama kodumaiseid toidutootjaid ja esmatarbekaupade tootjaid. Neid on tegelikult ka vaja.

  • Avatar
    Nurgaadvokaat

    Samamoodi nagu ahmiti end õhku täis, lasku end tühjaks, multikultid mingu oma kodumaale appi

  • Avatar

    Las turg puhastub selles tulekahjus, aitama peab neid, kelle tegevusel on oluline majanduslik ja sotsiaalne tähtsus. Taksondus seda kondlasti ei ole.

    • Avatar

      Taksonduses töötab eestis ca 7500 inimest, päris oluline osa elanikkonnast. Lisaks vähendab taksondus purjus peaga sõitmist (peolt koju), laste transporti (koolidest trenni jms). Eestis on paar ettevõtet, kus nii suur hulk inimesi endale sissetulekut saab teenida.

Kommentaarid on keelatud

Tähelepanu!

Kuna küberrünnakud aina sagenevad ning Facebook ei ole spämmi tõkestamiseks juba pika aja jooksul midagi ette võtnud, siis olime sunnitud Facebooki kaudu artiklite kommenteerimist piirama.

Anonüümse kommentaari lisamise võimaluse jätsime avatuks.

Täname teid jätkuva toe ja mõistmise eest!
Uute uudiste toimetus.

Mobile Sliding Menu

Uute Uudiste väljaandja on Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Uued Uudised peavad oluliseks sõnavabadust. See tähendab, et Uutes Uudistes avaldatud seisukohad ei pruugi ühtida Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna seisukohtadega.
Kontakt: info@uueduudised.ee | Kasutamistingimused