Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Vene Postimehe ristiretk EKRE vastu: tänaste mammutsüüdistuste lihtne statistika

19.12.2022
Gerli Tali foto

Peavoolumeedia ilmselgelt põeb tõsiste teemade puuduse pärast ja genereerib neid enda jaoks ise, tegeledes teatud mõttes ajakirjandusliku käsikiimlusega. Üheks selleks seksuaalseks fantaasiaks oli legend EKRE „kremlimeelsusest“ ja sellest, et erakond olevat muutunud venelaste lemmikuks. See pani isegi EMORi rattad käima ja ETV teatas hommikul pidulikult, et „EKRE populaarsus venelaste hulgas on järsult langenud“. Ma ütleksin, mis teil tegelikult langes, aga piinlik on.

Ajakirjanikud ja ka osa poliitikuid said selle jaburusega iseennast nii veenda, et hakkasid omakorda hüsteeriliselt veenma venelasi selles, et rahvuskonservatiivid on russofoobid. Loomulikult tehakse seda eeskätt venekeelse meedia kaudu, sest eestikeelses, vastupidi, sisendatakse sama pealetükkivalt eestlastele, et EKRE on hoopis russofiilid, kõik puha vene juurtega ja poevad venelastele.

Ehk ühed ja samad väljaanded väidavad EKRE kohta eesti ja vene keeles risti vastupidist. Tegelikult on meie „liberaalne“ meedia võtnud selliselt üle keskerakonna rikkaliku kogemuse.

Üksnes täna – ja päev on alles noor – on rus.postimehes ilmunud lausa mitu päevanormi EKRE sajatusi (vt. kuvatõmmised).

Nendest tähelepanuväärsemaid on näiteks ainult vene keeles ilmunud ja venelastele valimispropagandat tegev Raimond Kaljulaidi lugu „Valgete“ võidust teatanud EKRE liige Reitelmann alles hiljuti kutsus venelasi parasiitideks ja tibladeks“.

Seal ta kogub kokku kõik EKRE „patud“ ja kurdab: „On riivav (обидно), et paljud Eesti venekeelsed elanikud toetasid viimasel ajal EKREt“.

Veel on vene kurjategijate raha toel oma poliitilist karjääri teinud riigikaitse komisjoni natšalnikul Kaljulaidil obidno, et keskerakond sõbrustas EKREga, ka solvas teda isiklikult see, et ELi asjade komisjoni reedesel istungil nimetas „üks Isamaa saadik“ Lasnamäed Tiblagorskiks. Kaljulaidi kurjategijatest rahastajad on ilmselt nördinud koos temaga.

Kõige huvitavam on aga jälgida, kuidas rus.postimehe autorid teevad sääsest mitte isegi elevanti, vaid lausa vaala: loos „Ajakirjaniku veerg: Riigikogu liikme rassistlik torge rikub Eesti sõprust Prantsusmaaga ja sattus ülemaailmse konteksti“ vastab selle autor Urmas Reitelmanni KAHELE sõnale sotsmeedias (valged võitsid) tervelt 1020 sõnaga riigi tähtsaimas lehes!!! Kommentaarid on üleliigsed, mul pole lihtsalt sõnu.

Intervjuus „Ossinovski: EKREga koalitsiooni võimuletulek on Eesti jaoks eksistentsionaalne risk“ on 3600 sõna, sealjuures EKREst on seal juttu ainult ühes kohas paari lausega ning ise Ossinovski „eksistentsionaalset ohtu“ ei maini. Aga väljaanne tõi selle pealkirja!

Nii tehakse poliitilist propagandat meie „sõltumatus“ meedias. Kas pole natuke paljuvõitu ühe päeva kohta? Tuletame meelde, et äsja eraldas valitsus järjekordse miljoni spetsiaalselt venekeelsetele väljaannetele.

Maksab küll rahvas, aga muusika tellivad oravad.

Ivan Makarov