Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

Ameerika suurkorporatsioonid on Hiina turu nimel muutunud Pekingi “aparatšikuteks”

-
29.07.2021
Coca-Cola koroonaviiruse kodulinnas Wuhanis.
© Scanpix

Breitbart Newsi peatoimetaja ja kevadel ilmunud raamatu „Breaking the News: Exposing the Establishment Media’s Hidden Deals and Secret Corruption” (eesti k: „Pommuudised: nomenklatuurse meedia peidetud kokkulepete ja salajase korruptsiooni paljastamine”) autor Alex Marlow ütles kolmapäeval Newsmax TVs, et Ameerika suured korporatsioonid nagu Coca-Cola jt on muutunud põhimõtteliselt „Pekingi propaganda aparatšikuteks“.

Marlow sõnul on praegu väga pöördeline hetk. „Kui ma kirjutasin oma raamatut, siis oli selle juures oluline tõdemus, kui ühte jalga astuvad meie meediakonglomeraadid Hiina kommunistliku partei ja Pekingiga. Ning me näeme ka, kui palju mõjutavad nn virgunud korporatsioonid praegu kultuuri.“

Ta lisas, et tegelikult peaksid just suurkorporatsioonid võtma selge ja julge seisukoha ning seisma vastu kommunistlikule Hiinale, kus „toimub genotsiid, inimeste sunniviisiline ümberasustamine, elundiäri, kus ei ole inimõigusi, kus ajakirjanikke vangistatakse või nad kaovad; nemad peaksid võtma praegu seisukoha, praegu Olümpiamängude ajal, ja ütlema, et nad ei osale, kui mängud toimuvad Hiinas. Ent selle asemel kuuleme valetamist, lakkamatut valetamist. Need inimesed on põhimõtteliselt Pekingi propaganda aparatšikud“.

Marlow arvates kardavad korporatsioonid nii paaniliselt Hiina turust ilma jäämist, et on valmis müüma maha oma hinge. „Mida nad ka sõna otseses mõttes teevad,“ leiab Marlow. Tema sõnul tuleks avaldada suurkorporatsioonidele siseriiklikku survet, samamoodi nagu needsamad organisatsioonid on survestanud konservatiive. „Hiinas inimesed kannatavad ja meil on võimalik seista suurkorporatsioonide tegevusele vastu ning teha midagi tõeliselt olulist.“

Allikas: Breitbart